۱۲۲۸۱۲۲
۷۷
۷۷
پ

بارسا این فصل قهرمان لالیگا می‌شود

هریستو استویچکوف، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که این تیم با توجه به بازیکنانی که به‌خدمت گرفته می‌تواند قهرمان لالیگا شود.

ورزش سه: هریستو استویچکوف، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که این تیم با توجه به بازیکنانی که به‌خدمت گرفته می‌تواند قهرمان لالیگا شود.

 بارسلونا فصل گذشته علی‌رغم مشکلاتی که داشت، در نهایت با هدایت ژاوی توانست عنوان نایب قهرمانی لالیگا را به‌دست بیاورد. آنها در این تابستان بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستینسن را به‌خدمت گرفتند و استویچکوف اعتقاد دارد که با این بازیکنان بارسا شانس اول قهرمانی است.

بارسا این فصل قهرمان لالیگا می‌شود

او به خبرنگاران گفت:" بارسلونا بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است و آنها می‌توانند سرنوشت ساز شوند. همه آنها از ابتدا کار را شروع می‌کنند و باید گذشته را فراموش کنیم. بارسلونا امسال قهرمان لیگ می‌شود و من از همین حالا این را اعلام می‌کنم."

اسطوره بلغار همچنین در مورد لواندوفسکی گفت:" او خرید فوق العاده‌ای است. او مهاجم بزرگی است و بارسا به بازیکنی مانند او نیاز دارد. او پیش از این چهار گل به رئال زده و باید ببینیم که می‌تواند 4 گل دیگر بزند یا نه."
تمدید قرارداد دمبله یکی از موضوعاتی بود که در چند ماه اخیر به دغدغه هواداران بارسا تبدیل شده بود و او در نهایت قراردادش را تا سال ۲۰۲۴ با آبی و اناری‌ها تمدید کرد. استویچکوف در مورد او هم گفت:" من همیشه گفته‌ام که او بازیکن باکیفیتی است اما در این چهار سال او چیزی یاد نگرفت. باید ببینیم که بیدار خواهد شد یا نه زیرا او کیفیت، سرعت و تکنیک بالایی دارد."

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج