۱۲۲۸۲۳۵
۲۶۳
۲۶۳
پ

نقره ناباورانه نجمه خدمتی در مسابقات دانشجویی!

پانزدهمین المپیاد دانشجویی دختران با قهرمانی دانشگاه تهران به پایان رسید.

ورزش سه: پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است. پس از یک هفته پر جنب و جوش بین دختران دانشجو، المپیاد دختران با قهرمانی دانشگاه تهران به پایان رسید و بعد از دو روز استراحت مسابقات مربوط به پسران آغاز خواهد شد. دانشگاه تهران با کسب ۲۲ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز و کسب ۳۳۲ امتیاز مقتدرانه عنوان قهرمانی المپیاد را به دست آورد و دانشگاه های اصفهان و الزهرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

اما نکته مهم المپیاد دانشجویی بانوان حضور چهره های ملی پوش و البته المپین در این مسابقات بود که با حواشی خاص و منحصر به فرد خود نیز همراه بود. ملی پوشانی که حضورشان اعتراض تعدادی از تیم های شرکت کننده را نیز دربرداشت و عده ای معتقد بودند المپیاد دانشجویی محل حضور دانشجویانی است که می خواهند ورزشکار شوند، نه ورزشکارانی که دانشجو شده اند و حضور این طیف موجب نا امیدی سایر شرکت کننده ها از رقابت و کسب عنوان شده است!

در مسابقات فوق الاشاره نفراتی چون نجمه خدمتی، هانیه رستمیان، ناهیده اسدی، مائده ترکمان، مریم فرعی و... شرکت داشتند که البته در عجیب ترین نتیجه ممکن نجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان که سابقه حضور در دو المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل و ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را در کارنامه دارد، نتوانست مدال طلای مسابقات را کسب کند و به گردن آویز نقره رضایت داد! موضوعی که با گلایه برخی تیم های مسابقات در تعارض است.

البته حاشیه این مسابقات منحصر به عدم قهرمانی خدمتی نیست و موارد عجیب دیگری نیز در بطن خود دارد که اشاره به آن ها خالی از لطف نیست. بی شک خروج ناهیده اسدی ملی پوش بسکتبال سه نفره کشورمان از مسابقات آن هم درست قبل بازی فینال تیمش که منجر به تنها شکست پیام نور آذربایجان شرقی و از دست دادن قهرمانی شد، از عجیب ترین موارد ممکن بود. گفته شد اسدی به خاطر دعوت به اردوی تیم ملی مسابقات را ترک کرده که البته این اتفاق ناگهانی دقیقا در روز فینال حاشیه ساز بود. پیش تر اسدی در مصاحبه ای عنوان کرده بود که تیمش متشکل از بازیکنانی است که اصلا بسکتبالیست نیستند و از رشته های دیگری دور هم جمع شده و تشکیل تیم داده اند!

از دیگر اتفاقات بامزه این مسابقات، گرفتن دو کاپ توسط یک بانو در مراسم اختتامیه بود! در اهدای جوایز رده بندی بخش تیمی تکواندو، که کاپ قهرمانی جوایز به سرمربیان تیم ها اهدا می شد، پس از اعلام دانشگاه فرهنگیان اصفهان برای دریافت جام نقره ای مسابقات، نماینده این تیم در سن تدارک دیده شده حاضر نشد. در نتیجه مجری برنامه از سرمربی تیم قهرمان یعنی دانشگاه پیام نور اراک دعوت کرد تا برای دریافت جام طلایی به صحنه برود اما در اقدامی عجیب خانم سرمربی در جایگاه تیم دوم حاضر شد و به اشتباه با کاپ نقره ای عکس گرفت. درحالی که مجری برنامه در حال اعلام و پیگیری حضور نماینده تیم قهرمان بالای سِن بود، ناگهان سرمربی اراکی اعلام کرد که نماینده تیم قهرمان خود اوست و دوباره با اهدای جام قهرمانی مقابل لنز دوربین عکاسان ژست گرفت تا تنها سرمربی ای باشد که همزمان با دو جام عکس دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج