۱۲۲۸۳۲۶
۳۸۸
۳۸۸
پ

تمرین مهیج شاگردان عطایی با حضور تماشاگران

تیم ملی والیبال ایران امروز نخستین تمرین خود را به صورت جدی و مهیج در سالن تمرین مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۲ برگزار کرد.

فارس: تیم ملی والیبال ایران امروز نخستین تمرین خود را به صورت جدی و مهیج در سالن تمرین مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۲ برگزار کرد.

 شاگردان بهروز عطایی پس از تیم ملی آمریکا، تمرین سخت و پرفشاری را در هوای گرم بولونیا در سالنی که استانداردهای لازم برای تمرین با سطح بالا را نداشت و با اعتراض اکثر تیم‌ها روبرو شده بود، برگزار کردند.

ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس مربی بدنساز لهستانی تیم ملی به گرم کردن پرداختن و سپس به دو‌ گروه تقسیم شدند و در شرایط مختلف زیر نظر بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان به اجرای تمرینات طراحی شده پرداختند.

نکته قابل توجه تمرین امروز ایران جدییت و هیجان بالای بازیکنان و کادر فنی بود. عطایی در فواصل مختلف تمرین را قطع و نکات لازم را با جدیت تمام به ملی‌پوشان گوشزد کرد. هیجان و جدیت تمرین تا حدی بالا بود که در لحظاتی در سالن تمرین فریادهای سرمربی تیم ملی ایران تنها صدایی بود که به گوش می‌رسید و بازیکنان با دقت به صحبت‌های عطایی گوش می‌کردند.

دقایق پایان این تمرین نیز به سرویس‌های ریسکی بالا و دریافت‌های بی نقص دریافت کننده‌ها اختصاص پیدا کرد و عطایی در فواصل مختلف جا و ترکیب دریافت کننده‌ها را تغییر داد.

هیجان و جدیت تمرین تیم ایران توجه آمریکایی‌ها را به خود جلب کرد و آنها برای دقایقی به تماشای تمرین مردان والیبال ایران پرداختند.

مرتضی شیاری کمک مربی تیم ملی آمریکا در ابتدای تمرین به استقبال تیم ایران آمد و با بازیکنان و‌کادر فنی تیم ملی دقایقی گفت‌وگو کرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از روز چهارشنبه ۲۹ تیر در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز مسابقات، با معرفی تیم‌های برتر در روز یکشنبه دوم مردادماه به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۳۰ تیرماه به  وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج