۱۲۲۸۳۳۳
۳۲۴
۳۲۴
پ

کریستیانو رونالدو فروشی نیست

اریک تن هاخ بار دیگر تاکید کرد که روی کریستیانو رونالدو حساب باز کرده است.

طرفداری: اریک تن هاخ بار دیگر تاکید کرد که روی کریستیانو رونالدو حساب باز کرده است. 

سرمربی جدید منچستریونایتد در مصاحبه‌ای، تقریبا در مورد تمامی آنچه دغدغه هواداران تیمش بود صحبت کرد که در ادامه آن را می‌خوانید. 

موفق‌ شدن در جایی که دیگران در آن ناکام بودند

 باید بگویم که باور راسخی دارم. این چالش بزرگی است ولی تا این لحظه هر کجا که بودم، بیشترین کارایی را از تیمم گرفتم. می‌دانم که این سخت‌ترین پروژه بین آن‌هاست ولی همین که اینجا هستم یعنی مطمئنم که از عهده این کار بر می‌آیم. هدف اول، برنده شدن در تمامی بازی‌هاست. این باید نگرش ما باشد، چیزی که منچستریونایتد به آن تعلق دارد. این مأموریت لذتبخش است و به همین خاطر آن را پذیرفتم. می‌دانم که کار راحتی نیست ولی برایم لذتبخش است و در حضور سایر افراد، یک همکاری یکدلانه رقم می‌زند. این باید زمینه‌ساز موفقیت باشد. 

صحبت با گلیزرها

 بله، با آن‌ها صحبت کردم. آن‌ها گفتند که به دنبال کسب موفقیت‌ هستند و این تنها چیزی است که می‌خواهند. انتظار آن‌ها از من همین است: موفق شدن. 

سبک بازی تن هاخ

 می‌خواهیم در شرایطی که امکانش معیاست، فوتبالی پویا و تهاجمی ارائه کنیم. می‌خواهیم خوب بازی کنیم ولی اگر خوب بازی نکردیم، باید (حداقل) برنده شویم. تیم ما (با آژاکس) فرق خواهد داشت چون مهره‌های متفاوتی در اختیار داریم. در نهایت همه چیز به بازیکنانی که در اختیار دارید بر می‌گردد چون من نمی‌توانم هویت (ویژگی‌های) یک بازیکن را تغییر دهم.   

صحبت کردن با سر الکس فرگوسن و رختکنی منظم

 صحبت کردن در مورد زندگی با سر الکس فوق العاده است، اما مخصوصا در مورد فوتبال... به نظرم یکی از دغدغه‌ها زمانی که به دنبال کسب نتیجه هستید، شکل دادن یک «تیم» است؛ یعنی یک انسجام، همکاری و البته نظم. وقتی در محیط نظمی در کار نباشد، درون زمین هم اثری از آن دیده نخواهد شد. من روی این مسائل بسیار حساس هستم. اما به نظرم بازیکنان هم باید این حساسیت را داشته باشند چون اگر به دنبال کسب موفقیت هستند، باید متحد باشند. گاهی لازم است چیزی اصلاح شود.  

بازیابی اعتماد به نفس

 مشخصا چنین چیزی تاثیر گذار است. حالا باید بازیکنان را تشویق کنیم و به آن‌‌ها انگیزه بدهیم. ما در تلاش هستیم تا اعتماد به نفس را به تیم برگردانیم. این یکی از موارد مهم در راستای کسب موفقیت است. باید چه در قالب یک فرد و چه یک تیم، خودباوری داشت. این یک فرایند است که بعضا با گفتگوهای شخصی انجام می‌شود. گاهی هم می‌توان در بازخوردها، پر تقاضا بود. اگر آن‌ها آن طور که باید کار نکنند، این سوال را خواهم پرسید: «چرا در حد خودت کار نمی‌کنی؟».

درباره فرنکی دی یونگ

 ما دنبال بازیکنی هستیم که بتواند بین خط دفاعی و هافبک بازی کند ولی باید گزینه درستی باشد. عده زیادی نیستند که در آن پست، با سطح تقاضای ما همخوانی داشته باشند. وقتی نتوانیم گزینه‌ای پیدا کنیم، باید با عناصر موجود سر کنیم و کسی را در آن پست به کار بگیریم. ما به بازیکن مناسبی احتیاج داریم. ما لیستی داریم و بازیکنی می‌خواهیم که صلاحیت لازم برای ایفای آن نقش را داشته باشد. زمانی که آن بازیکن در دسترس باشد، اقدام خواهیم کرد. 

 به نظرم همین حالا هم هافبک‌های خوبی در اختیار داریم. من از جذب کریستین اریکسن واقعا راضی هستم و او خط میانی تیم را تقویت خواهد کرد. ولی حضور آن نوع بازیکنی که شما اشاره کردید (دی یونگ)، به نظرم در تیم ضروری است. البته که بازیکنانی می‌توانند در آن پست کار کنند و اگر نتوانیم بازیکن مناسب را پیدا کنیم، در آنجا به کار گرفته خواهند شد. 

درباره لیساندرو مارتینز

 ما ترکیب خوبی داریم ولی به نظرم به عمق خوبی هم در ترکیب نیاز داریم. بر اساس بررسی‌های من، یونایتد سال گذشته از سمت چپ خط دفاعی بسیار آسیب‌پذیر بود. او یک بازیکن چپ پاست و این در زمان صاحب توپ بودن یک مزیت است، اما همچنین در امورات دفاعی. لیساندرو همچنین روحیه‌ای از آمریکای جنوبی را به همراه دارد، یعنی یک پرخاشگری کنترل شده. به نظرم به خوبی در منچستریونایتد و سبک بازی مد نظرمان جا می‌افتد. او بلند قامت‌ترین نیست ولی در هوا خیلی خوب کار می‌کند. من از این بابت خیالم راحت است. البته که باید تعادل مناسبی برقرار کرد. لیساندرو زمان‌بندی خوبی دارد و این یکی از توانایی‌هایش است. ما او را برای تقویت تیم جذب کردیم، نه تقویت ترکیب. 

درباره کریستیانو رونالدو

 به نظرم همگی می‌دانیم که رونالدو ورزشکاری حرفه‌ای است و آمادگی لازم را خواهد داشت. این آخرین دغدغه من است. او در حال انجام تمرینات است. من انتظاراتم را مشخص کرده‌ام. ما سبک مشخصی را در نظر داریم. یک بازیکن ممتاز می‌تواند در تیم مشارکت داشته باشد و رونالدو بازیکنی کاملا ممتاز در ترکیب ماست. کریستیانو این توانایی را دارد. او در طول دوران حرفه‌ای خود این را نشان داده است. این بازیکنان هستند که سبک بازی تیم را تعیین می‌کنند. مخصوصا بازیکنانی که گل می‌زنند چون آن‌ها برای یک تیم اهمیت بسیار زیادی دارند. در واقع تیم حول محور آن‌ها بنا می‌شود. به عقیده من، ما مهره‌های گلزنی داریم و این در دو بازی اول نمایان شد.  

 رونالدو فروشی نیست. من روی او حساب باز کرده‌ام و مشتاق کار کردن با او هستم. شرایط تغییری نکرده است. من از همه چیز اطلاع دارم. او همچنین گزینه‌ای برای یک سال حضور دیگر در اینجا دارد. آیا می‌تواند پس از فصل پیش رو هم بماند؟ بله. 

 کاپیتانی هری مگوایر

 همیشه خودم در مورد کاپیتانی تصمیم می‌گیرم. برای من تیم‌سازی مرحله مهمی است و من همیشه از گروهی از رهبران صحبت می‌کنم. کاپیتان نقش واقعا مهمی دارد و من از او رضایت دارم. این می‌تواند کمک کننده باشد (و به او اعتماد به نفس بیشتری ببخشد). هر جایی که بتوانم، از او حمایت خواهم کرد. در نهایت خودش باید این کار را انجام بدهد و مهارت‌های لازم را هم دارد. ما مدافعان مرکزی خوبی داریم و هری یکی از آن‌هاست. او می‌تواند در سمت چپ و راست بازی کند. به باور من، او انتخاب اول است. هری این را در گذشته ثابت کرده ولی باید در زمان حال و آینده هم ثابت کند. او ۴۶ بار برای انگلیس بازی کرده است. هری مهره چشمگیری است و من انتظارات زیادی از او دارم. اما یک رقابت درون‌تیمی هم وجود دارد و این چیزی است که باشگاهی مثل منچستریونایتد احتیاج دارد. نمی‌توان با ۱۱ بازیکن برنده شد. ما به یک گروه نیاز داریم، مخصوصا با بازی‌های زیاد پیش رو در فصل آینده. 

درباره جیدون سانچو

 من از بازیکن انتظارات مشخصی دارم. همچنین به آن‌ها خواهم گفت اگر استعداد دارید، باید آن را به کار بگیرید. این فقط در مورد جیدون نیست، بلکه همه بازیکنان را شامل می‌شود. من انتظاراتم را با هر بازیکن در میان می‌گذارم. انتظارات بالایی هم دارم چون شما اینجا هستید و برای منچستریونایتد بازی می‌کنید، پس هر روز باید درون زمین خودتان را نشان بدهید. این انتظار من است. 

خرید از هلند

 مایلم بازیکنان انگلیسی هم به خدمت بگیرم چون فقط یک معیار دارم و آن، تلفیق کیفیت با قیمت است. به نظر می‌رسد بازیکنان انگلیسی بسیار گران هستند. این حقیقتی غیرقابل انکار است. در نهایت آنچه اهمیت دارد، کیفیت است.  

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج