جاباما
۱۲۲۸۳۵۵
۳۸۵
۳۸۵
پ

ستاره تیم لیورپول به فروش می‌رسد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قصد دارد رابرت فیرمینو، مهاجم برزیلی خود را به فروش برساند تا موافقت باشگاه را برای خرید مهاجم مد نظر خود به‌دست آورد.

خبرورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قصد دارد رابرت فیرمینو، مهاجم برزیلی خود را به فروش برساند تا موافقت باشگاه را برای خرید مهاجم مد نظر خود به‌دست آورد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدتی است مارتین تریر، مهاجم باشگاه فرانسوی رنس، را زیر نظر گرفته و خواهان به‌خدمت گرفتن او توسط باشگاه لیورپول شده است. او برای راضی کردن باشگاه به این خرید قصد دارد هر چه زودتر، رابرت فیرمینو، مهاجم برزیلی خود را در لیست فروش باشگاه قرار دهد.

لیورپول همچنان به تلاش برای نوسازی خط حمله خود ادامه می‌دهد. این باشگاه امسال تابستان داروین نونیس، مهاجم بنفیکا را با قراردادی گران‌قیمت به‌خدمت گرفت. لیورپول در ماه ژانویه هم لوئیس دیاس را از پورتو به‌خدمت گرفته بود. امسال تابستان یک مهاجم لیورپول، دیووک اوریگی، هم باشگاه را ترک کرد و به میلان پیوست.

درحالی‌که محمد صلاح قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد، یورگن کلوپ به دنبال این است که تغییرات دیگری در خط حمله تیمش ایجاد کند. آینده فیرمینو در لیورپول اخیرا در هاله‌ای از ابهام بود ولی گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که علاوه‌بر یورگن کلوپ، ستاره برزیلی هم شخصا تمایل به ترک لیورپول دارد تا پیش از شروع جام جهانی، فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

مارتین تریر، فصل گذشته در باشگاه فرانسوی رنس درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و برای این تیم ۲۱ گل در لوشامپیونا به ثمر رساند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج