جاباما
۱۲۲۸۴۰۸
۸۳۵
۸۳۵
پ

یحیی، مخالف جدی حضور یک پرسپولیسی در تیم ملی

یکی دو روزی می شود که دوباره بحث بازگشت کریم باقری به تیم ملی قوت گرفته است.

خبرورزشی: یکی دو روزی می شود که دوباره بحث بازگشت کریم باقری به تیم ملی قوت گرفته است. این درحالی است که چندی پیش فدراسیون فوتبال و مسئولان آن به صراحت اعلام کردند که باقری باید بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند.

کریم باقری هم با توجه به قرارداد بالاتر پرسپولیس، تیم باشگاهی خودش را انتخاب کرد.

در وضعیت کنونی اما مدیران فدراسیون فوتبال متوجه این موضوع شده اند که مشکل اصلی تیم اسکوچیچ نظم و انضباط است. در اردوهای قبلی که کریم باقری حضور داشت شاهد دو دستگی یا اختلاف میان ملی پوشان نبودیم اما پس از جدایی این مربی حواشی به اوج رسید.

حالا هیئت رئیسه فدراسیون پس از حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ به این نتیجه رسیده که کنار گذاشتن کریم باقری اشتباه بزرگی بوده است.

دوستان دوباره به فکر کریم باقری افتاده اند غافل از اینکه یحیی گل محمدی مخالف جدی است.

شهریور ماه سال گذشته نیز یحیی گل محمدی با این موضوع مخالفت کرد. یحیی گل محمدی پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کریم باقری و مهرداد خانبان که قرار بود در اردوی تیم ملی شرکت کنند با توجه به آغاز تمرینات بدنسازی پرسپولیس در اختیار این تیم هستند.

در نهایت اما گل‌محمدی به اصرار جعفر سمیعی و نزدیکان باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای با کریم باقری موافقت کرد در راستای کمک به تیم ملی در دیدارهای پیش روی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و عراق، او در تمرینات ملی پوشان کشورمان شرکت کند.

این تصمیم گرچه به سود تیم ملی تمام شد اما به گفته یحیی گل محمدی، پرسپولیس بیشتر ضرر کرد. سرمربی پرسپولیس بخشی از مشکلات فصل گذشته و ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی را به دو شغله بودن کمک هایش مرتبط می داند.

حالا یحیی گل محمدی با رفتن حمید مطهری دچار مشکلات زیادی شده و نمی خواهد کریم باقری را هم از دست بدهد.

سرمربی پرسپولیس فصل گذشته کوتاه آمد و به فدراسیون کمک کرد اما با مشکلات زیادی مواجه شد؛ از محرومیت نسبتا طولانی تا برخی اشتباهات داوری که به زعم گل محمدی جلوی قهرمانی این تیم را گرفت.

حالا دوباره فدراسیون قصد دارد کریم باقری را به تیم ملی برگرداند در حالی که یحیی گل محمدی مخالف جدی این تصمیم است. باید منتظر ماند و دید این بار هم رضا درویش به سبک جعفر سمیعی قادر است سرمربی تیمش را برای قرض دادن کریم باقری به تیم ملی راضی کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج