۱۲۲۸۵۵۲
۳۷۹
۳۷۹
پ

اولین تصویر ستاره آرژانتینی در لباس گرگ‌ها

رسانه‌های ایتالیایی عکسی را منتشر کردند که پائولو دیبالا را با پیراهن آ اس رم نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد تا پیوستن ستاره آرژانتینی به رم تنها یک امضا باقی مانده است.

خبرآنلاین: رسانه‌های ایتالیایی عکسی را منتشر کردند که پائولو دیبالا را با پیراهن آ اس رم نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد تا پیوستن ستاره آرژانتینی به رم تنها یک امضا باقی مانده است.

درحالیکه دیروز خبر رسید که پائولو دیبالا، ستاره ایتالیایی سابق یوونتوس، و باشگاه رم، به توافق رسیده‌اند و او به زودی راهی این تیم خواهد شد لحظاتی پیش در ایتالیا عکسی منتشر شد که دیبالا را با پیراهن جیلاروسی نشان می‌داد.

اولین تصویر ستاره آرژانتینی در لباس گرگ‌ها

این عکس ثابت می‌کند که دیبالا به اردوی تمرینی پیش‌فصل رم ملحق شده است. دیبالا برای ملحق شدن به تیم ژوزه مورینیو، که اردوی پیش‌فصل خود را در پرتغال برگزار می‌کند، به این کشور سفر کرد.

با اینکه ملحق شدن دیبالا به رم، خود به خود خبری غیرمنتظره به حساب می‌آمد اما امروز ادعاهایی درباره جزئیات توافق او با جیلاروسی منتشر شد که این انتقال را بیش از پیش عجیب کرد. گفته می‌شود در توافق دیبالا و رم، پذیرفته شده که بند آزادسازی او تنها 20 میلیون یورو باشد.

پس از جدایی دیبالا از یوونتوس، بیشتر شایعات حاکی از این بود که ستاره آرژانتینی یا به اینترمیلان یا به تاتنهام خواهد پیوست. اما او در نهایت پیشنهاد تیم ژوزه مورینیو را پذیرفت.

اسکای اسپورتس امروز مدعی شد دیبالا به زودی پای قراردادی سه ساله را با رم امضا خواهد کرد. در این قرارداد بند آزادسازی او 20 میلیون یورو نوشته خواهد شد. این موضوع به این خاطر عجیب و غیرمنتظره است که در صورتی که دیبالا در فصل آینده در باشگاه رم بدرخشد، تیمهای ثروتمند اروپایی می‌تواننند به راحتی و با فعال کردن بند آزادسازی 20 میلیون یورویی او را به خدمت بگیرند. این در حالی است که تیمهای بزرگ اروپا برای اطمینان از حفظ ستاره‌های خود معمولا بندهای آزادسازی نجومی در قرارداد آنها می‌گنجانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج