۱۲۲۸۷۰۵
۲ نظر
۱۸۴
۲ نظر
۱۸۴
پ

آشوبی: پرسپولیس نیاز به ۳ بازیکن دیگر هم دارد

فرزاد آشوبی هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال می‌گوید: این دو دستگی به تیم ملی آسیب زیادی خواهد زد. الان بازیکنان از یکدیگر دور هستند و در اولین اردو باید این موضوع جمع شود.

خبرورزشی: با وجود ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران اما هنوز برخی پیشکسوتان و کارشناسان جایگاه سرمربی کروات را محکم نمی‌دانند. یکی از این پیشکسوتان، فرزاد آشوبی است. هافبک سابق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: اتفاقات اخیر آن هم در فاصله ۵ ماه مانده به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیار تأسف برانگیز است. حواشی اخیر پیام واضحی برای فوتبالدوستان ایرانی ارسال کرد که نباید خیلی روی نتایج تیم ملی در جام جهانی حساب باز کرد.

او ادامه می‌دهد: من نمی‌دانم حق با چه کسی است و چه کسی نیست اما در سال‌های اخیر هرگز به یاد ندارم دو گروه از بازیکنان تیم ملی این چنین علیه یکدیگر موضع گرفته باشند. اینکه بازیکن به خودش اجازه چنین کاری می‌دهد به صورت مستقیم به مدیریت برمی‌گردد. این مدیریت اول شامل سرمربی و سپس فدراسیون و مدیران آن بر می‌گردد. پیراهن تیم ملی مقدس است و همه باید ارزش آن را بدانند. شما وقتی این پیراهن را می‌پوشید نباید به فکر منافع شخصی باشید و باید فقط و فقط به تیم ملی و مردم فکر کنید اما متأسفانه این روزها شاهد اتفاقات ناخوشآیندی بودیم.

آشوبی ضمن انتقاد از دراگان اسکوچیچ یادآور می‌شود: به نظر من رشته کار تا حد زیادی از دست اسکوچیچ خارج شده است. امروز فدراسیون این مربی کروات را ابقا کرده است اما مطمئن باشید اگر اسکوچیچ اقتدار لازم را نشان ندهد شاید رنگ جام جهانی را هم نبیند.

او در ادامه می‌گوید: اصل مهم در موفقیت هر تیمی انضباط است. از آن گذشته اتحاد و همدلی نیز بسیار حائز اهمیت است و هر تیمی‌فاقد این سه فاکتور باشد نمی‌تواند موفق ظاهر شود. من دوست ندارم این حرف را بزنم اما این دو دستگی به تیم ملی آسیب زیادی خواهد زد. الان بازیکنان از یکدیگر دور هستند و در اولین اردو باید این موضوع جمع شود. اگر اختلافات میان بزرگان تیم ملی حل نشود دود آن به چشم تیم ما در جام جهانی خواهد رفت. ما در جام جهانی قطر رقیبانی مثل انگلیس، آمریکا و ولز داریم اما به نظر می‌رسد اول باید تکلیف رقابت داخلی را مشخص کنیم. این درگیری و تنش‌ها به سود تیم ملی نیست و باز تأکید می‌کنم در اولین اردوی تیم، امیدوارم همه چیز حل و فصل شود.

فرزاد آشوبی همچنین در خصوص تساوی ۳ بر ۳ پرسپولیس و نساجی مازندران، خاطر نشان می‌کند: ماهیت بازی دوستانه شناسایی نقاط ضعف و مرتفع کردن آن است ضمن آن که پرسپولیس در فصل بدنسازی به سر می‌برد. شما نباید بازی دوستانه را ملاک قرار بدهید و این تساوی هم قطعا برای پرسپولیس درس‌های خوبی در بر داشته است.

او در پایان می‌گوید: به نظر من پرسپولیس خریدهای بسیار خوبی در تابستان امسال داشته اما دریکی، دو پست به نظرم هنوز بازیکن می‌خواهد. مهاجم ششدانگ و گلزن اولین نیاز پرسپولیس است و من فکر می‌کنم این تیم دفاع چپ و حتی شاید هافبک دفاعی هم می‌خواهد. البته لازم می‌دانم از زحمات آقای درویش تشکر کنم. او به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خیلی زود نقل و انتقالات را آغاز کرده و خریدهای بسیار خوبی هم انجام داد. تمامی‌نفرات جدید پرسپولیس با تجربه و امتحان پس داده هستند که مشتریان زیادی هم داشتند اما توسط باشگاه جذب شدند. این خریدها اصلا و ابدا آسان نبوده و باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم. به نظر من این پرسپولیس انشالله با حمایت هواداران می‌تواند شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و دوم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شما رونالدو و مسی وحالا یک بازی کن هم بخرید دیگه تمام آقا یحیی راضی میشه دیگه بهانه نداره

    • لنگ حقیر

      محمد صلاح هم بیارید به همراه رونالدو و مسی
      تا گلی جون دیگه بهانه نداشته باشه .هههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج