جاباما
۱۲۲۸۸۴۰
۶۷۴
۶۷۴
پ

خط حمله مرگبار استقلال در فصل جدید

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات آبی پوشان اعتقاد دارد در مجموع تیم خوبی بسته شده که می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

 خبرورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات آبی پوشان اعتقاد دارد در مجموع تیم خوبی بسته شده که می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

فرد ملکیان مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات گفت:‌ به نظرم استقلال امسال خیلی خوب یارگیری کرده و بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفته است. گرچه چند بازیکن از تیم جدا شدند ولی در خط دفاع بازیکنان اصلی مثل سیلوا و غلامی تمدید کردند و با بازگشت مرادمند دوباره خط دفاعی استقلال، نقطه قوت تیم خواهد شد تا خیال ساپینتو سرمربی جدید راحت باشد.

وی افزود:در خط حمله نیز شهباززاده، بابایی و کاوه رضایی هم ملحق شدند و اگر محمد محبی هم اضافه شود، خط حمله استقلال نیز مرگبار خواهد شد و دیگر هیچ حریفی نمی‌تواند مقابل این تیم مقاومت کند. شاید اگر یک هافبک خلاق و پاسور به تیم اضافه شود، تیم استقلال از همه نظر کامل خواهد شد و دیگر دغدغه بازیکن نخواهد داشت.

ملکیان درخصوص ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال گفت: کلا مربیان پرتغالی، کار بلد هستند وگرچه او کار سختی بعد از قهرمانی تیم مجیدی دارد ولی فکر می‌کنم استقلال بعد از چند بازی اول لیگ، ثبات خود را پیدا می‌کند و مدعی اول قهرمانی خواهد شد.

مهاجم سابق آبی پوشان درباره پیش بینی عملکرد استقلال در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و از حالا نمی‌توان در مورد تیم به راحتی نظر داد. اما از آنجا که تیم تغییرات زیادی نداشته است به نظر من تیم ساپینتو با اقتدار در لیگ برتر نتیجه خواهد گرفت و تیم های دیگر بعد از استقلال مدعی قهرمانی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کل فکر می‌کنم لیگ این فصل به خاطر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور مربیانی مثل ساپینتو، مورایس و بردیف جالب توجه و جذاب باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج