۱۲۲۸۹۰۸
۲۱۴
۲۱۴
پ

دست ‌بسته یحیی در انتخاب مهاجم خارجی

مدیریت باشگاه پرسپولیس این روزها رسما زیرتیغ انتقاد هوادارانش قرار گرفته است.

فرهیختگان: مدیریت باشگاه پرسپولیس این روزها رسما زیرتیغ انتقاد هوادارانش قرار گرفته است. بعد از اینکه این باشگاه با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی و محمدمهدی احمدی کولاک عجیبی در فصل نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس به راه انداخت و هیجان هوادارانش را به اوج رساند، یک‌باره در جذب مهاجم و هافبک دفاعی متوقف شد و همین مساله باعث شده هواداران این باشگاه نسبت به این مساله به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معترض شوند و دیروز هم در اقدامی عجیب موضع‌گیری‌هایی علیه محمد محمدی، معاون باشگاه داشتند و از درویش خواستند او را برکنار کند! به نظر می‌رسد این انتقادها هر روز بیشتر شده و می‌تواند دردسرهای زیادی را برای مدیریت این باشگاه به وجود بیاورد. البته هنوز اخبار نقل‌وانتقالات نایب‌قهرمان فصل قبل لیگ داغ است و هواداران این باشگاه به‌دقت این اخبار را پیگیری می‌کنند. «فرهیختگان» بار دیگر نگاهی انداخته به این اخبار و اینکه قرار است در روزهای آینده در نقل‌وانتقالات این باشگاه رسما چه اتفاقاتی در آن رخ دهد.

روایت‌های متناقض از انصاری‌فرد و پرسپولیس

در روزهایی که قرمزها در جذب مهاجم جدید ناکام مانده‌اند صحبت از احتمال حضور کریم انصاری‌فرد در این تیم مطرح شد اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که هیچ‌مذاکره‌ای با انصاری‌فرد نداشته‌اند و اصلا برنامه‌ای برای جذب این مهاجم نداشته‌اند. در این رابطه اما اخبار دیگری هم شنیده‌ایم. روایت می‌شود باشگاه پرسپولیس با مهاجم اسبق خود و بازیکن تیم آ‌اک آتن که از این تیم کنار گذاشته‌شده، تماس گرفته و پیشنهاد خود برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان را به او ارائه داده است. در این رابطه شنیدیم که انصاری‌فرد از مسئولان باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرده و گفته که فعلا قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد. یحیی بی‌میل نبوده تا این مهاجم این فصل برای تیمش بازی کند اما او به‌خاطر همسر خارجی‌اش تصمیم گرفته فعلا به ایران سفر نکند و در یونان به‌دنبال تیمی جدید بگردد. بااین‌حال برخی منابع می‌گویند اگر شرایط برای حضور انصاری‌فرد در تیمی یونانی فراهم نشود این احتمال هنوز وجود دارد که این بازیکن برای حضور در جام‌جهانی پیشنهاد پرسپولیس را بپذیرد و ظاهرا پرسپولیسی‌ها ناامید نیستند! حال باید منتظر باشیم و ببینیم درنهایت کدام روایت به حقیقت نزدیک‌تر است.

جذب کاسیانو در گرو بی‌نقص بودن مدارک پزشک!

انتشار خبر مصدومیت کاسیانو مهاجم تیم ویزلا پرتغال پرسپولیسی‌ها را نسبت به جذب این بازیکن دچار تردید کرده است. هرچند پیش از این گفته می‌شد به‌واسطه حضور چند ایجنت در مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن گره این انتقال کور شده اما حالا بحث مصدومیت این بازیکن مطرح‌شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس درحال چک کردن صحت‌وسقم این موضوع هستند. گفته می‌شود این بازیکن از ناحیه عضله کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده و در تمرینات تیمش حضور ندارد و شاید حدود دوماه دور از میادین باشد. پرسپولیسی‌ها هم مشغول تحقیق در این رابطه هستند. این احتمال وجود دارد که این انتقال کامل منتفی شود و پرسپولیس قید جذب این مهاجم را بزند اما فعلا از باشگاه می‌گویند که حضور او به‌طور کامل منتفی نشده است. برخی منابع در باشگاه تاکید دارند که ظاهرا مصدومیت این مهاجم به‌گونه‌ای نیست که در رسانه‌ها مطرح‌شده است.

درخواست ۵ میلیون دلاری ۲ برزیلی از پرسپولیس

خبر داده بودیم که باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم و هافبک برزیلی شاغل در لیگ A و B برزیل اقدام کرده و با باشگاه‌های آنها وارد مذاکره شده اما ظاهرا این مذاکرات بی‌نتیجه بوده و موضوع جذب این دو برزیلی کاملا منتفی شده است. ظاهرا این دو بازیکن جمعا 5 میلیون دلار از باشگاه پرسپولیس طلب کرده‌اند. این رقم جدای از رقم رضایتنامه آنها بوده که باشگاه‌های برزیلی از پرسپولیس خواسته‌اند. به‌این‌ترتیب پرونده جذب این دو مهاجم از طرف باشگاه پرسپولیس کاملا بسته‌شده است.

مشکل یحیی در انتخاب مهاجم

تعداد زیادی از مهاجمان فعال در فوتبال اروپا و آمریکای لاتین به یحیی گل‌محمدی معرفی‌شده‌اند و او و دستیارانش مشغول بررسی شرایط این مهاجمان هستند. شنیدیم مهاجمان معرفی‌شده بالای 30 سال دارند و همگی با ارقامی حدود 200 هزار دلار در تیم‌های باشگاهی خود توپ می‌زنند. این بازیکنان برای خروج از لیگ‌های اروپایی یا برزیلی و حضور در فوتبال ایران رقمی بین 300 تا 500 هزار دلار را طلب کرده‌اند و البته هرکدام مشکلاتی دارند که باعث می‌شود یحیی در انتخاب آنها بسیار تردید داشته باشد. به‌نظر می‌رسد یحیی تمایلی به‌نقد شدن بابت انتخاب مهاجم گران با کارآیی کم را ندارد و برای همین در انتخاب این نفرات دچار تردید شده است!

دستیار یحیی در آستانه انتخاب؛ ادامه مذاکرات با مهاجمان خارجی

صحبت‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس درمورد جذب مهاجم خارجی و دستیار یحیی گل‌محمدی را هم خیلی کوتاه شنیدیم و بد نیست شما هم خواننده نظر کوتاه آنها باشید. باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «همچنان درحال مذاکره با چند بازیکن خارجی ازجمله مهاجم هستیم و به‌زودی نتیجه این مذاکرات را به اطلاع هواداران باشگاه خواهیم رساند. در مورد انتخاب دستیار گل‌محمدی نیز اقدامات لازم انجام‌شده و در آستانه توافق با گزینه موردنظر ایشان هستیم و به‌زودی در موردش اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.» به‌هرحال مدتی است که از باشگاه می‌گویند به‌زودی هم دستیار یحیی مشخص می‌شود هم مهاجم جدید خارجی اما فعلا خبری نشده است.

توافق ۳۴۰ هزار یورویی منشا چطور برهم خورد؟

شنیدیم تا قبل توقف کامل یارگیری باشگاه پرسپولیس، توافق سرخ‌ها با گادوین منشا رسما نهایی شده بود و رقم این قرارداد هم 340 هزار یورو بود. نکته جالب اینجا بود که باشگاه مس‌رفسنجان اصلا با این بازیکن وارد مذاکره برای تمدید نشده بود اما وقتی فهمید پرسپولیس خواستار جذب منشا شده سراغش رفت. در این میان و با توقف یارگیری باشگاه پرسپولیس، سرخ‌ها چند روزی اصلا با منشا تماس نگرفتند و همین مساله باعث شد او با مس وارد مذاکره شود و با آنها توافق کند. هنوز کسی در باشگاه نگفته که چه شد چند روز هیچ‌اقدامی برای جذب نفرات موردنظر انجام ندادند. برخی این شایعه را مطرح کرده‌اند که وزارت به‌خاطر جلوگیری از حاشیه‌های نقل‌وانتقالاتی از باشگاه پرسپولیس خواسته تا در راه یارگیری متوقف شوند اما این موضوع از سوی هیچ‌کس در باشگاه و وزارت ورزش مورد تایید قرار نگرفته است.

یحیی به این ۷ نفر روی خوش نشان می‌دهد؟

هرچند یحیی گل‌محمدی این فصل تمایل داشت محمد خدابنده‌لو و امیر شهیم دو بازیکن جوان را این فصل در تیمش داشته باشد اما هر دو بازیکن راهی گل‌گهر سیرجان شدند تا مربی که به توجه نکردن به جوانان متهم بود، دستش از داشتن دو جوان خوب فوتبال دور بماند. حال شنیدیم نام 7 بازیکن جوان توسط یحیی به لیست پرسپولیس اضافه‌شده که باید دید آیا درطول فصل به آنها فرصت خودنمایی خواهد داد یا نه. ابوالفضل سلیمانی دفاع میانی، علیرضا خدادادی و امید فهیمی مهاجم، علی جودکی دفاع چپ، حمیدرضا رفیعی دروازه‌بان، محمد عمری و علیرضا خدایی وینگر جوانانی هستند که سهمیه زیر 21 و 23 سال برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و در تمرینات این تیم حضور دارند و البته قرار است در اردوی خارجی پرسپولیس هم حضور داشته باشند. باید دید این نفرات چقدر شانس درخشیدن با پیراهن پرسپولیس را خواهند داشت. در این ‌بین عمری که فصل گذشته هم چند بازی برای قرمزها انجام داد بیشتر از سایرین شانس بازی دارد و در بازی‌های اخیر دوستانه هم در ترکیب اصلی قرار گرفته است. هرچند گفته می‌شود این حضور به‌خاطر مصدومیت ترابی بوده و با بازگشت شماره 9 پرسپولیس، عمری هم نیمکت‌نشین خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج