۱۲۲۸۹۵۵
۲۱۰
۲۱۰
پ

رضایی: اینها تبعات عزل عزیزی خادم است

مدیررسانه ای تیم ملی در دوره ریاست عزیزی خادم از عملکرد یازده ماهه فدراسیون پیشین دفاع کرد.

ورزش سه: محمودرضا رضایی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم های ورزشی در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: جشنواره سیزدهم به بلوغی رسیده است؛ وقتی صد ها اثر و در بخش عکس هم هزاران اثر از کشورهای معتبر و صاحب سینما می‌آید، به نظر می‌رسد جشنواره به معنی واقعی بین‌مللی است. در بخش های مختلف رقابت خیلی سخت بود و من شاهد بودم که فیلم های بسیار خوبی در بخش های مستند، داستانی و حتی سینمایی حضور داشتند که قضاوت را برای داور ها سخت می‌کردند و این جای خوشحالی دارد. به نظر من سینما و جوان های ایران در‌ حال ارتباط برقرار کردن با فیلم ورزشی هستند.

مدیررسانه ای سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عزل عزیزی خادم و حواشی که پیرامون دریافتی ها در دوره او وجود داشت گفت: من را سورپرایز کردید؛ من فکر کردم به عنوان داور سوال هنری درباره جشنواره دارید. اظهر من الشمس است؛ برای مثال دریافت هایی که من به عنوان مدیررسانه ای تیم ملی این فدراسیون گرفتم به اندازه یک پاداش مدیررسانه ای قبلی است. با پروپاگاندا و هجمه رسانه ای که ایجاد کردند همه مردم فکر کردند چه خبر است. من حقوقم را کامل نگرفتم. حقوق من به عنوان مدیررسانه ای سابق تیم ملی ایران از حقوق بسیاری از مدیررسانه ای های باشگاه های ایران کمتر بود. کل پاداشی که من بابت ۱۱ بازی گرفتم از یک پاداش مدیررسانه ای سابق کمتر بوده است. پاداش و حقوقی که یک مترجم در فدراسیون قبلی گرفته معادل کل پاداش هایی است که کل کادر اطراف تیم ملی به جز کادر مربیگری گرفته‌اند. همه این ها هجمه رسانه ای بود. من قصد نداشتم صحبت کنم اما چون شما پرسیدید برای روشنگری گفتم.

رضایی در مورد علت عزل عزیزی خادم عنوان کرد: من اجازه می‌خواهم در جشنواره فرهنگی، هنری و سینمایی بحث فوتبالی نکنیم.

او ادامه داد: من فقط یک چیز را عرض می‌کنم؛ آقای عزیزی خادم ۱۱ ماه در فدراسیون بودند و رکورد هایی خلق کردند. الان چهار ماه است فدراسیون ویرانه است؛ ما سه بازی کردیم و دو تا را باختیم. یک بازی را به تیم دوم الجزایر باختیم، تیم دچار دو دستگی شده است و این من را به عنوان یک ایرانی آزار می‌دهد. تیم مثل ساعت کار می‌کرد و فدراسیون روی یک روال منطقی بود؛ شما دیگر هرگز این رکورد را نخواهید داشت که ۱۱ بازی متوالی ببرید و بحرین را برای اولین بار در منامه شکست بدهید، به عراق بعد از ۵۰ سال بیشتر از سه گل بزنید و بعد از ۱۱ سال موفق بشوید عراق را ببرید، تیم اول آسیا بشوید و زودترین صعود را بکنید و در جمع برترین های جهان در صعود قرار بگیرید.

رضایی افزود: به دلایلی که اظهر من الشمس است ایشان را برداشتند و حالا تبعات آن را می‌بینید؛ ما به کره می‌بازیم، به الجزایر می‌بازیم، به تیم دوم می‌بازیم و بازیکنانی که از پاویون ریاست جمهوری در مهرآباد سوار پرواز اختصاصی می‌شدند و هر کشوری می‌رفتند برای بازی های قطر با پرواز قطری بین ۲۰۰ تا مسافر می‌روند و حداقل ۵۰۰ میلیون تومان جریمه اضافه بار می‌دهند. اینها مسائلی است که مردم باید ببینند. اسپانسری که آقای عزیزی خادم آوردند و از تیم ها حمایت می‌کرد، اینجا نمود پیدا می‌کند.

او تصریح کرد: ضمن اینکه اینها مسائل کوچکی بود؛ بحث دانشگاه فوتبال، کمپ اسپایر که قرار بود ساخته شود، زمین های هیبریدی که همین الان در کیش ساخته می‌شود وجود داشت که آینده فوتبال بود. متاسفانه عده ای آن قطار را از ریل خارج کردند و الان وضعیت آشفته فوتبال را می‌بینیم. من خواهش می‌کنم اگر سوال هنری ندارید ادامه ندهیم.

رضایی: اینها تبعات عزل عزیزی خادم است

رضایی در واکنش به اینکه برخی معتقد بودند او سابقه لازم برای حضور در پست مدیررسانه ای تیم ملی را ندارد بیان کرد: خوب شد که این سوال را پرسیدید چون من هیچوقت از خودم تعریف نمی‌کنم اما وقتی می‌پرسید باید جواب بدهم. من یکی از قدیمی ترین خبرنگاران ورزشی ایران هستم و ۲۵ سال است که عضو انجمن و ایپس هستم. فکر می‌کنم کمتر خبرنگار و مستند سازی باشد که چهار دوره جام جهانی، چهار دوره المپیک و پارالمپیک و چهار دوره جام ملت های آسیا بوده و در همه این ادوار فیلم ساخته است؛ مستند هایی که پربیننده ترین مستند های تلویزیون ایران بوده است. از این سابقه بیشتر می‌خواهید؟ ۲۵ سال خبرنگار حوزه رسانه. من خبرنگار نوشتاری هم بوده‌ام و در روزنامه های مختلف مطلب نوشته‌ام ولی همه اینها به همان مسئله برمی‌گردد که پروپاگاندای رسانه ای علیه این فدراسیون ایجاد شد و ما هم اهل جواب دادن نبودیم و کارمان را می‌کردیم.

او تاکید کرد: مدیررسانه ای من بودم و ما پنج بار پخش زنده تلویزیونی کردیم بدون اینکه یک نفر عامل تلویزیون با ما بیاید. کرونا بود و من به تنهایی از کشور هایی که شما دیدید بودیم. ما از کشور امارات در شب شهادت امام رضا دو ساعت و بیست و پنج دقیقه پخش زنده رفتیم با المان های یا علی ابن موسی الرضا. از کشور بحرین همیمطور. مدیررسانه ای باید چه کار کند؟ بلافاصله بعد از اینکه بازی تمام می‌شد بازیکنان تیم ملی لایو با مردم ایران صحبت می‌کردند؛ چه زمانی این اتفاقات رخ می‌داد؟ از این به بعد هم ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. من احترام زیادی برای دوستای که جام من آمده‌اند یا می‌آیند یا قبلا بوده‌اند قائلم ولی عملکرد اشخاص را آنالیز کنید و ببینید مدیررسانه ای چقدر خدمت کرده است.

رضایی در واکنش به اینکه آیا در زمان او در بین بازیکنان اختلافی وجود داشت گفت: بازیکنان همه تیم ها در همه سطوح ممکن است با هم اختلاف داشته باشند اما مهم این است که مدیریت فدراسیون و تیم به گونه ای باشد که شما اختلاف را نبینی. شما در ۱۱ ماه فدراسیون قبل یک تیم همدل و هم‌زبان و هماهنگ می‌دیدید که بازی می‌کردند و همه را می‌بردند؛ نه اینکه یک بازیکن یک بیانیه بدهد و دیگری بر علیه او حرف بزند. اینها خطرناک است؛ من به دوستانی که قطار را خارج کردند اعلام خطر می‌کنم. این تیم ملی به مشکل می‌خورد. تیم ملی که با این زیبایی صعود کرد با این وضعیت در جام جهانی به مشکلات عدیده ای می‌خورد.

وی در پایان در پاسخ به اینکه در صورت ادامه حضور عزیزی خادم، آیا او با اسکوچیچ ادامه می‌داد گفت: این را باید از خودشان بپرسید ولی به هر جهت با آقای اسکوچیچ بهترین نتیجه ها را گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج