جاباما
۱۲۲۹۰۸۹
۱۸۴
۱۸۴
پ

دلیل غیبت حقیقی در ترکیب نساجی

تیم نساجی تا اکنون در سه بازی دوستانه به میدان آمده است. این تیم در بازی نخست ۴-۲ تیم ملی نوجوانان را شکست داد. در بازی دوم ۵ – ۲ در برابر امیدهای خود به برتری رسید.

ورزش سه: تیم نساجی تا اکنون در سه بازی دوستانه به میدان آمده است. این تیم در بازی نخست ۴-۲ تیم ملی نوجوانان را شکست داد. در بازی دوم ۵ – ۲ در برابر امیدهای خود به برتری رسید.

آخرین بازی نساجی هم در برابر پرسپولیس بود که با نتیجه مساوی ۳-۳ پایان یافت. ۱۲ گل زده به همراه ۷ گل خورده کارنامه نساجی در بازی‌های دوستانه بوده است. نکته جالب اینکه نساجی در هیچ‌یک از بازی‌های دوستانه از علیرضا حقیقی در ترکیب تیم بهره نبرد؛ در غیر این‌صورت می‌توانست در فاز دفاعی کارنامه بهتری از خود به جا بگذارد.

علیرضا حقیقی به دلیل سرماخوردگی دیر تمرینات آماده سازی خود را با تیم نساجی شروع کرد؛ از این‌رو در بازی‌های دوستانه ترجیحش این بود با انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر هاروت آبراهمیان به شرایط ایده آل بدنی خود نزدیک شود و به نظر می‌رسد در بازی‌های دوستانه نساجی در ترکیه، بار دیگر حضور در چارچوب دروازه تیم مازنی را تجربه کند.

علیرضا حقیقی فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی نساجی در جام حذفی بود و در ۵ مسابقه جام حذفی تنها یک بار دروازه‌اش در بازی با گل گهر باز شد. مسابقه‌ای که در استادیوم امام رضای مشهد با نتیجه ۳-۱ به سود تیم نساجی پایان یافت. در چهار مسابقه دیگر دروازه علیرضا حقیقی بسته ماند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج