۱۲۲۹۱۰۱
۲۱ نظر
۱۳۵۹
۲۱ نظر
۱۳۵۹
پ

این بار حریف لهستان نشدیم

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مغلوب لهستان شد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.

فوتبالی: تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مغلوب لهستان شد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج‌شنبه در شهر بولونیا ایتالیا به مصاف تیم ملی لهستان و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

 این بار حریف لهستان نشدیم

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع این بازی حساس از طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. برنده این بازی احتمال داشت روی سکو برود و بازنده باید از دور مسابقات حدف می‌شد.

اولین امتیاز ایران توسط امیرحسین اسفندیار با دفاع اسپک بارتوژ کورک، کاپیتان تیم ملی لهستان به دست آمد. 3 اشتباه متوالی از شاگردان عطایی در حمله، لهستان را پیش انداخت.  عطایی در وقت استراحتی که در امتیاز 17 بر 14 به سود لهستان تقاضا کرد، بازیکنانش را به آرامش دعوت کرد و گفت که تحت تاثیر جو سالن، عجولانه بازی نکنند. سرویس‌ها قدرتمند با سرعت بالا از سوی حریف اروپایی، کاملا موثر بود و اختلاف امتیازات را به 5 رساند. تیم ایران در این ست 25 بر 21 مغلوب شد. 

 این بار حریف لهستان نشدیم

تیم ملی ایران در پایان ست نخست 10 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 7 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. تیم ملی لهستان هم 13 امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در ابتدای ست دوم، صدای سالن توسط سیما تا حد زیادی کاهش داده شد که روی جذابیت بازی برای بینندگان تلویزیونی تاثیر داشت. لهستان در این ست شروع بهتری داشت ولی حملات و سرویس‌های قوی بازیکنان ایران، برتری را در امتیاز 12 بر 11 به شاگردان عطایی داد. اشتباهات متوالی تیم ایران پس از وقت استراحت فنی، اجازه حفظ پیشتازی را به ایران نداد. چند حمله سرعتی و دو سر آنتن از سوی بازیکنان ایران، نتیجه با در امتیاز 21 و سپس 23 مساوی کرد. سرویس بدون بازگشت عبادی‌پور، تیم ایران را 26 بر 24 برنده ست دوم  کرد.

تیم ملی ایران در پایان دوم نخست 26 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 14 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. تیم ملی لهستان هم 24 امتیاز از حمله، 3 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

تیم ایران در ست سوم، اشتباهات زیادی داشت و بهروز عطایی که ست را از دست رفته می‌دید، ترجیح داد بیشتر از بازیکنان دخیره خود استفاده کند. لهستان در این ست 25 بر 18 برنده شد.

 این بار حریف لهستان نشدیم

کاری که لهستانی‌ها در ست سوم با ایران کردند، توسط شاگردان عطایی در ست ابتدای ست چهارم انجام شد و ایران با بازگشت بازیکنان اصلی  14 بر 7 پیش افتاد. حملات هوشمندانه عبادی‌پور و اسماعیل‌نژاد در این ست، نشان از انگیزه و دید آنها بر بازی بود. ایران با عملکردی برتر 25 بر 16 برنده شد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم با 4 امتیاز متوالی لهستان آغاز شد و نخستین امتیاز ایران را مرتضی شریفی گرفت. تیم ایران در این ست 15 بر 7 و در مجموع 3 بر 2 شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی نرسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به مربی باختیم ست چهارم 10 امتیاز جلو بودیم بلد نبود چهار تا از بازیکنان اصلی را آخر ست بیاره بیرون استراحت کنند برای ست پنجم ، مربی لهستان واقعا سطح اول اروپا بود که کوریک را کشوند بیرون برای ست آخر

    • ناشناس

      حیف شد بازم تلاش زیاد کردن و نرسیدن مثل همیشه

    • ناشناس

      عالی بودن بچه ها

    • Z

      ولی دقت کنید دعای اون بچه که داشت آخر بازی گریه میکرد گرفت ولی دعای ۳۰ میلیون ایرانی نگرفت😂

    • ناشناس

      منکه یه بیننده بودم و از والیبال زیاد سر در نمیارم میدونستم که آخرای ست چهارم مربی ایران باید به بازیکنان اصلی استراحت بداد برای ست پنجم ولی آقای عطایی مغزش کار نکرد ، اصلا ست چهارم بردنش چه ارزشی برامون داشت

    • ناشناس

      ای خدا کاش میشد

    • رضا پارسا

      پرفراز و‌نشیب بودن و‌کم تجربه و‌تحت تاثیر فضا.. گذارشگرم گفته بودن فقط تعریف کن اونم اساطیری، سانسورام تو مخ بابا بسه دیگههه

    • ناشناس

      خدایی گذارشگر تو مخ بود اساسی

    • رضا

      خوب نبودیم حیففففف

    • نوشین

      خیلی حیف شد بچه ها خوب بازی کردن

    • ناشناس

      افرین بچه ها

    • پسر تاجی

      من نمیدونم این آقا امین چرا دیگه سرویس خوب نمیزنه همش میزنه تو تور

    • لنگ حقیر

      مافیا داره فوتبال و اسکولیچ رو اداره میکنه و بازیکنان تکراری و پکیجی رو به هر تیم لیگ برتری و تیم ملی فرو میکنه و همه شاهدن چون دست دارن اینم از والیبال که مبتلا بهش میشه

    • لنگ حقیر

      کنعانی زادگان =کف زادگان

    • لنگ حقیر

      کنعانی کی رباط سوم رو میزنی ؟

    • لنگ حقیر

      کنعانی رباط زده

    • لنگ حقیر

      مافیا داره فوتبال و اسکولیچ رو اداره میکنه و بازیکنان تکراری و پکیجی رو به هر تیم لیگ برتری و تیم ملی فرو میکنه و همه شاهدن چون دست دارن اینم از والیبال که مبتلا بهش میشه

    • قلندر

      اول اینکه تصویر برداری شون افتضاح بود سانسور هم رو اعصاب بود . بجز توخته باقی بچه ها عالی بودن دمشون گرم

    • ناشناس

      اشکالی نداره بچها خیلی خوب جنگیدن ولی نشد
      فدای سرشون

    • ناشناس

      هیچ وقت حریفش نشدیم چون به کشورمون تعصب نداریم

    • عرب اهوازی

      غرور باعث شد ببازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج