۱۲۲۹۲۹۵
۳ نظر
۱۱۵۰
۳ نظر
۱۱۵۰
پ

وریا غفوری در موقعیت عجیب

فولاد با وریا قرارداد بسته اما آن را رسانه‌ای نمی‌کند؛ حاشیه دیگر فولاد هم بی‌انضباطی خارجی‌های این تیم است

زوزنامه همشهری: وریا غفوری، کاپیتان فصل گذشته استقلال بعد از اینکه از این تیم جدا شد، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. او هفته گذشته در تمرین فولاد در تهران شرکت کرد ولی جالب اینجاست که در کنار دیگر بازیکنان فولاد تمرین نکرد و فقط با پوشیدن پیراهن این تیم در کنار زمین عکس گرفت. از طرفی این بازیکن همراه با اعضای فولاد به ترکیه نرفت تا مشخص شود که ثبت رسمی قرارداد او هنوز قطعی نیست و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

غفوری با فولاد قرارداد امضا کرده و از مدیران باشگاه خواسته عقد قرارداد را به‌صورت رسمی اعلام و رسانه‌ای کنند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده و در این مدت هم شایعات زیادی در مورد وضعیت غفوری در رسانه‌ها و صفحات مجازی ایجاد شده است. شنیده می‌شود رسانه‌ای و رسمی‌نشدن عقد قرارداد با غفوری از سوی باشگاه فولاد، باعث ناراحتی این بازیکن شده است. از طرفی گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد هم هفته گذشته اعلام کرد که جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است. در این مدت هم شایعات زیادی در مورد وضعیت غفوری در رسانه‌ها و صفحات مجازی ایجاد شده است. باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در نهایت فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.

 خداحافظی پاتوسی از فولاد

آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی فولاد 3روز پیش با انتشار یک پست، از باشگاه فولاد خداحافظی کرد. این در حالی است که باشگاه فولاد ادعا کرده با این بازیکن قرارداد دارد و هر باشگاهی با پاتوسی مذاکره کند، تخلف کرده است. جواد نکونام به‌شدت از این رفتار پاتوسی ناراحت است. او بابت عدم‌تعهد پاتوسی به قرارداد و دیر ملحق‌شدن موسی کولیبالی به اردوی فولاد، می‌گوید: «ما با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن چندین جلسه داشتیم و برای اینکه شرایط را از نزدیک ببینم به تهران آمدم و در جلسات حاضر شدم. برای موسی 2هفته و برای پاتوسی 3هفته بی‌برنامه عمل کردیم. یک‌سری صحبت‌ها شد. تمام بهانه این بود که دوست ندارند در اردو‌های بدنسازی باشند ولی این اردو‌ها برای من خیلی مهم است تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند. بازیکن باید در آغاز بازی‌ها بهترین شرایط را از لحاظ بدنی داشته باشد.»

نکونام تأکید می‌کند: «پاتوسی با اینکه قراردادش را امضا کرد و باشگاه برای حضور او بلیت گرفت، اما حضور پیدا نکرد. او به بهانه‌های مختلف و بچگانه در اردو حضور پیدا نکرد. ما با این بازیکن قرارداد داریم ولی در هیچ اردویی شرکت نکرد. نظم و شخصیت تیمی از همه‌‌چیز برای من مهم‌تر است. کولیبالی نیز اعلام کرد که بعد از عید قربان می‌‌آید که ما مخالفت کردیم ولی متأسفانه او نیز دیر آمد و به‌دلیل نداشتن ویزا نتوانست در اردوی ترکیه حاضر شود. این دو بازیکن کاملا غیرحرفه‌ای عمل کردند و از آنها ناراضی هستم. آنها از برنامه‌های تیم عقب هستند.»

نکونام با بیان اینکه اگر نیاز باشد این دو بازیکن را کنار خواهد گذاشت، می‌گوید: «نظم و انضباط در تیم من حرف اول و آخر را می‌‌زند. همه بازیکنان دوست دارند بیشتر استراحت کنند و در کنار خانواده‌هایشان باشند ولی این دو بازیکن نیامدند و به تیم و باشگاه بی‌احترامی شده است. اگر آنها در تیم باشند، جرایم سختی را برای‌شان درنظر خواهیم گرفت چون با وجود پول حرفه‌ای که می‌گیرند، کار غیرحرفه‌ای کردند. تیم ما اولویت است و این از همه‌‌چیز مهم‌تر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چرا قضیه رو سیاسی کردین.وریا غفوری دیگه باید بازنشسته بشه.

    • مجید حیدری

      یکی از مدیران با وجود و مردمی باید هر چه زودتر پا پیش بزاره و وریا را جذب کنه تا چهره امثال آجرلو و نکونام و،،،، بیشتر رو بشه

    • مجید حیدری

      قضیه رو سیاسی نکردند چون کاملا سیاسی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج