۱۲۲۹۳۷۳
۸۶۳
۸۶۳
پ

اطلاعات غط به اسکوچیچ در خصوص یک پرسپولیسی

یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال به ما خبر داد حمید استیلی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس در جام جهانی قطر نیز مدیر تیم ایران خواهد بود.

خبرورزشی: یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال به ما خبر داد حمید استیلی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس در جام جهانی قطر نیز مدیر تیم ایران خواهد بود.

این در حالی است که سرمربی تیم ملی در جلسه با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطالب تندی را در خصوص عملکرد سرپرست تیم ملی بیان کرد. ظاهرا در جلسه هم اندیشی هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از جلسه ابقای اسکوچیچ در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد، دراگان اسکوچیچ مطالب تندی را در خصوص عملکرد حمید استیلی سرپرست تیم ملی بیان می کند و بی نظمی های درون اردوی تیم ملی را متوجه عملکرد او می‌داند و معتقد است تا زمانی که از اتفاقات درون اردو بی خبر باشد، نمی‌تواند با متخلفان و بازیکنانی که مرتکب بی نظمی می‌شوند برخورد کند.

گویا اسکوچیچ مدعی شده که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی تواند همزمان حواسش به رعایت اصول و قوانین در اردوی تیم ملی باشد، به همین دلیل طبیعی است برخی بی نظمی ها در اردوی تیم ملی شکل بگیرد.

این خبر به گوش حمید استیلی رسید تا او نیز این چنین به صحبت های دراگان اسکوچیچ واکنش نشان دهد:

" آقای اسکوچیچ بنا به هر دلیلی که خودشان می‌دانند برنامه‌ای برای شب و ساعت خواب بازیکنان تدوین نکرده بودند. قبلاً در در اردوهای تیم ملی شاهد بودیم که سرمربیان تعیین می‌کردند. برای مثال از ساعت ۲۱ تا ۲۳ وقت صرف شام و فرصت نشستن در داخل لابی، ساعت ۲۳ همه باید داخل اتاق‌هایشان باشند و ساعت ۲۴ باید چراغ اتاق‌ها خاموش شود ولی در اردوی قطر، آقای اسکوچیچ اصلاً در این رابطه هیچ برنامه‌ای ارائه نکرده به طوری که بازیکنان از ساعت ۹ شب به بعد عملاً ملزم نبودند که در ساعات معینی کارهای خاصی نظیر حضور در اتاق یا خاموشی را انجام بدهند. صبحانه اختیاری شده بود و تیم صبح‌ها تمرین نداشت. وقتی صبحانه که وعده غذایی مهمی‌تلقی می‌شود، اختیاری باشد و بازیکنان هم صبح‌ها تمرین نداشته باشند طبیعی است که شب دیر بخوابند و تا اوایل صبح بیدار بمانند چون برنامه شبانه هم برای آنها تعریف نشده بود و بعد از شام هیچ اجباری برای اینکه سر ساعت معینی چراغ‌های اتاق خود را خاموش کنند نداشتند آقای اسکوچیچ صبح تمرین نگذاشته بود و صبحانه هم آزاد بود و چنین شرایطی طبیعی بود که بازیکنان شب بیدار بمانند. خود خدا آن بالا شاهد است که من به هیچ عنوان زیر پای اسکوچیچ را جارو نکردم. آقای اسکوچیچ می‌تواند شهادت بدهد برای اینکه کوچکترین شائبه ایجاد نشود وقتی جلسات فنی تشکیل می‌شد من داخل آن نمی‌رفتم و می‌گفتم بهتر است سرمربی با دستیاران و بازیکنانش راحت باشد. من برای تیم ملی هیچ وقت کیسه ندوخته‌ام."

با این وجود خبر دار شدیم حمید استیلی با قدرت در پست خود می ماند و دراگان اسکوچیچ هم توجیه می شود که اخبار اشتباه و غلطی به او در مورد مدیر تیم ملی داده اند.

منبعی که این خبر را به ما داد مدعی شد برخی نزدیکان اسکوچیچ مشکلات اخیر او و بحث اخراج احتمالی اش را گردن حمید استیلی انداخته اند در حالی که مدیر تیم ملی یکی از حامیان اصلی سرمربی کروات بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج