۱۲۲۹۷۲۱
۴ نظر
۴۷۵
۴ نظر
۴۷۵
پ

نوری: پرسپولیس کهکشانی این است؟

پیشکسوت استقلال گفت: کهکشان تیم پرسپولیس کهکشان راه پنیری هم نیست چه رسد به شیری. از قول من به سرمربی پرسپولیس بگویید فصل سختی در انتظارش است.

خبرورزشی: محمد نوری بازیکن اسبق استقلال درباره مصاحبه های اخیر برخی پیشکسوتان پرسپولیس که این تیم را کهکشانی لقب داده اند همچنین درباره صحبت‌های سرمربی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

خبر دارید که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به این تیم لقب کهکشانی داده‌اند؟

ای بابا! کهکشان کجا بود؟ تیم کهکشانی فقط تیمی که چند سال پیش استقلال داشت. تیمی که آقای فتح الله زاده بسته بود و بعد از آن دیگر هیچ تیمی در ایران کهکشانی نبوده است. اگر آن کهکشان را کهکشان راه شیری بدانیم این کهکشان، کهکشان پنیری است(خنده)! مثل پنیر سوئیسی پر از سوراخ!

یعنی معتقدید یارگیری پرسپولیس خوب نبوده است؟

چند سال قبل تیمی به نام استیل‌آذین به لیگ برتر آمد و با جمع و جور کردن ستاره های آن زمان و هزینه های میلیاردی فکر می کرد می‌تواند قهرمان ایران و سپس آسیا شود(خنده) اما در پایان همان فصل اول به لیگ پایین تر سقوط کرد! من یک نکته را باید به دوستان پرسپولیسی یادآور بشوم.

چه نکته ای؟

این که اگر قرار بود پول فوتبال بازی کند با اسکناس آدمک درست می کردند و آنها را به میدان می فرستادند. در حالی که تیم باید تیم باشد. یک تیم کامل تیمی است که بازیکنانش جفت و جور باشند و با هماهنگی بالا، کاری کنند که استقلال فصل گذشته انجام داد و به پرسپولیس و سایر تیم ها درس فوتبال را آموخت. تیمی که شکست نخورد، زیاد گل نخورد و این کار را تا پایان فصل ادامه داد. ما فصل قبل سه هفته مانده به پایان دیگ قهرمان شدیم تا به دیگران یاد بدهیم بدون ستاره آنچنانی هم می توان قهرمان شد.

نوری: پرسپولیس کهکشانی این است؟

اما همچنان خیلی ها معتقدند پرسپولیس با این یارگیری یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است؟

خیلی بعید است! پرسپولیس باید باز هم برای دومی بجنگد. اگر هم سوم شد خدا را شکر کند. من قول می دهم یحیی گل محمدی در فصل پیش رو کار سختی دارد. ای کاش جدید مصاحبه ساپینتو را بخواند تا مدل حرفه ای حرف زدن را هم یاد بگیرد. همین آقا یحیی چند وقت پیش حرف‌هایی زد که باشگاه استقلال مجبور شد برایش بیانیه بدهد (خنده) اما شما در کل صحبت های ساپینتو هیچ کلمه ای در رابطه با پرسپولیس یا دیگر تیم های رقیب پیدا نکردید. ساپینتو خیلی درست از تیمش حمایت کرد، درباره تاکتیک‌های موردنظرش حرف زد و گفت که میخواهد روحیه برنده بودن را به تیمش تزریق کند. فکر می کنم همین مصاحبه کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت کرد.

به نظر شما رقابت با پرسپولیس مدل فصل جدید سخت است؟

متاسفانه ما پیشکسوتان پرسپولیسی ها را هم در دربی یادبود متروپل ندیدیم! باشگاهی که پیشکسوت هایش از حضور در یک بازی دوستانه می ترسند الگوی خوبی برای جوانان امروز تیم‌شان نیستند. چه اشکالی داشت می آمدند و شاید چهار یا پنج تا هم می خوردند و می رفتند. اما غیبت آنها در بازی متروپل هم خسارت مالی به بار آورد هم آبروی خودشان را برد و هم دوستان ما در تلویزیون دلخور شدند. پیشنهاد من به پرسپولیسی ها این است به جای رویا پردازی با تیم خودشان و به جای اسم گذاشتن روی آن تمرکزشان را روی تمرینات بگذارند که دربی سختی در انتظارشان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این چی میگه

    • ناشناس

      دمت گرم عالی گفتی

    • نادرشاه افشار

      چقدر بی ادب و با ..‌‌.‌‌‌

    • پرسپولیس

      میخواد بگه منم هستم .همه از پرسپولیس بد میگن تا دیده بشن..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج