۱۲۳۱۰۵۷
۱۰۵
۱۰۵
پ

صیادمنش: مردم نگران تیم ملی نباشند

بالاخره چمپیونشیپ انگلیس هم آغاز شد و امروز هال‌سیتی در ورزشگاه خانگی خود از بریستول میزبانی می‌کند.

ایران ورزشی: بالاخره چمپیونشیپ انگلیس هم آغاز شد و امروز هال‌سیتی در ورزشگاه خانگی خود از بریستول میزبانی می‌کند. آنها اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان و استعداد ملی‌پوش فوتبال ایران را در اختیار دارند و امیدوارند مثل فصل قبل، شکست سختی را به بریستول تحمیل کنند. اللهیار شماره ۲۰ هال‌سیتی قبل از شروع فصل،  از شرایط خودش و تیمش صحبت کرد که می‌خوانید:

بالاخره بازی‌ها شروع شد و در اولین گام باید با بریستول بازی کنید.

بله بازی‌ها از جمعه (دیروز) شروع شد اما ما امروز با حضور هواداران، میزبان بریستول‌سیتی هستیم. می‌خواهیم استارت موفقی در شروع بازی‌ها داشته باشیم و همه را نسبت به کسب موفقیت‌های بزرگ در آینده امیدوار کنیم.

از حالا می‌توان هال‌سیتی را مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر دانست؟

فصل برای ما بزودی شروع می‌شود و منطقی نیست از حالا صحبت از صعود و قهرمانی کنیم اما قاطعانه می‌گویم هال‌سیتی یکی از مدعیان اصلی برای کسب قهرمانی است. موضوعی که بی‌صبرانه منتظر تحقق آن هستیم. تیم ما قبلاً در لیگ برتر بوده و به همین دلیل می‌خواهیم دوباره به بالاترین سطح فوتبال در انگلیس برگردیم. برای رسیدن به این هدف با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

لیست بازیکنان هال‌سیتی برای این فصل تکمیل شده؟

قرار است بزودی دو، سه باریکن جدید بنا به شرایط بازی‌ها و نیاز تیم به لیست‌مان اضافه شوند. کادرفنی در این مورد حتماً تصمیم خوب و منطقی می‌گیرد.

دنبال تکرار نتیجه فصل قبل مقابل بریستول هستید؟

فصل قبل در بازی برگشت و در زمین خودمان، پنج گل به بریستول زدیم. خودم هم در زمین بودم. این فصل بازی جدیدی پیش‌رو داریم. هیچ بازیکنی از بردن حریف آن‌هم در شروع لیگ بدش نمی‌آید اما جدا از کسب پیروزی پر گل، هدف اصلی ما گرفتن سه امتیاز و شروع محکم است. می‌خواهیم هواداران را شاد کنیم.

وضعیت فنی حریف‌تان چطور است؟

بریستول تیم خوبی است و سه مهاجم خطرناک دارد که چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنند و برای هر تیمی، بازی با بریستول سنگین است.

می‌توانی در این فصل به اندازه شماره پیراهنت برای هال‌سیتی گل بزنی؟

من به صلاحدید کادرفنی در چند پست بازی کردم اما در اکثر مواقع وینگر چپ و راست بودم. با این شرایط، زدن 20 گل در لیگی مثل چمپیونشیپ انگلیس واقعاً سخت است. حتی صحبت کردن در این مورد هم دشوار است اما من انگیزه‌های بیشتری دارم و سعی می‌کنم به اندازه شماره پیراهنم پاس گل بدهم و کارآیی زیادی برای تیمم داشته باشم. همه عوامل باشگاه هال‌سیتی روی درخشش من حساب باز کرده‌اند. سختی‌های بازی در لیگ انگلیس را درک می‌کنم. به همین دلیل به لحاظ روحی، فنی و بدنی خودم را آماده چالش سخت حضور در چنین لیگی کردم. مطمن باشید کم نمی‌آورم.

در رابطه با ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی چه نظری داری؟

از ماندن او خیلی خوشحالم چون بالاخره برای صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی زحمت کشید. امیدوارم با هدایت اسکوچیچ و حمایت مردم از تیم ملی، بهترین بازی‌ها را در قطر به نمایش بگذاریم.

به خاطر عدم آماده‌سازی صحیح، نگرانی‌هایی برای مردم وجود دارد و...

باید از فرصت باقیمانده بهترین استفاده را ببریم. از مردم می‌خواهم نگران نباشند چون بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و می‌توانیم با قدرت در جام‌جهانی حاضر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج