جاباما
۱۲۳۱۴۰۲
۴۸۲
۴۸۲
پ

چرا محمد محبی استقلالی نشد؟

استقلال تهران یکی از مشتریان بازیکن سابق تیم سپاهان اصفهان بود.

ایلنا: استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی همچنان فعالیت دارد و تلاش می‌کند تا در یکی از مهمترین پست‌هایی که به بازیکن نیاز دارد، نیروی جدید جذب کند.

خبردار شدن از جدایی امیرحسین حسین زاده به مقصد شارلروا بلژیک موجب شد تا جستجو برای جذب بازیکن در پست وینگر چپ آغاز شود. جستجویی که به شناسایی هدف قابل توجهی هم منجر شد اما نتیجه نداد.

محمد محبی، بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال به عنوان گزینه نهایی برای تقویت در پست وینگر چپ در نظر گرفته شد. به دلیل تحت قرارداد بودن او با این باشگاه، مذاکرات آبی پوشان برای جلب رضایت نامه ادامه یافت.

گفتگوها برای انتقال محبی به تهران درحالی آغاز شد و ادامه یافت که خانواده این بازیکن جزو سرسخت‌ترین موانع برای نهایی شدن توافق حضور داشتند؛ مانعی که موفق به منصرف کردن این بازیکن برای بازگشت به ایران شدند.

طبق نظر خانواده این بازیکن ۲۳ ساله، حضور در لیگ پرتغال پس از ترانسفرشدن از لیگ برتر ایران برای او یک پیشرفت بزرگ به حساب می‌آید و او نباید این فرصت ایجاد شده را از دست داده و بازگشت به ایران را انتخاب کند.

پافشاری روی این درخواست سبب شد تا علیرغم علاقه بازیکن و تلاش باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه، انتقال محبی به استقلال نهایی نشود و تکلیف این پروژه تا به اینجا نیمه تمام باقی بمانند. باشگاه استقلال در صورتی برای جذب محبی مجددا اقدام خواهد کرد که تصمیم نهایی او برتن کردن پیراهن این تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج