۱۲۳۱۶۳۲
۱۸۱
۱۸۱
پ

نیمار: مسی همچنان مسی است

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن براین باور است که مسی مثل سابق آماده و سرحال است و می تواند در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود.

ایسنا: به نقل از آمازون، پاری سن ژرمن با درخشش نیمار و مسی قهرمانی در سوپر جام فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی که به مصاف نانت رفت توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند. نیمار شب درخشانی را پشت سرگذاشت. او دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل زیبا هم به مسی داد تا بیشترین نقش را در قهرمانی تیمش داشته باشد.

او بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. باید به همه تیم تبریک گفت. پیروزی در  این بازی باعث می‌شد که ما یک جام به دست آوریم و به همین خاطر نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتیم. به آنچه که شایسته آن بودیم دست پیدا کردیم. با شایستگی به قهرمانی در سوپر جام دست پیدا کردیم و امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

او درباره عملکرد مسی بعد از یک فصل نه چندان خوب با پاری سن ژرمن گفت: فصل بد مسی؟ من چنین چیزی را باور نمی‌کنم. مردم زیاد حرف می‌زنند. بعضی می‌گویند که مسی فصل خوبی را پشت سرنگذاشت اما من چنین چیزی را قبول ندارم. مسی همچنان مسی است و می‌تواند در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود. من در کنار مسی هستم و هر روز او را می بینیم و عملکردش را زیر نظر دارم. مسی، مسی است و همواره هم مسی باقی خواهد ماند؛ بازیکنی که همواره نتایج را تغییر می دهد و سرنوشت ساز ظاهر می شود.

این مهاجم برزیلی در پایان گفت: امیدوارم که در بازی های بعدی هم این‌گونه مقتدرانه ظاهر شویم و فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم. اگر حال نیمار، مسی و ام باپه خوب باشد حال پاری سن ژرمن هم خوب خواهد بود (باخنده).

پاری سن ژرمن فصل قبل نتوانست عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد و به همین خاطر انتقادهای زیادی از مسی و نیمار شد. هواداران تیم پاریسی امید زیادی دارند که با تغییر کادر فنی در فصل پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج