adexo3
۱۲۳۱۸۳۱
۵۴۵
۵۴۵
پ

۳ مربی لیگ برتر به دنبال تصاحب نیمکت اسکوچیچ!

قربان بردیف، ریکاردو ساپینتو و مورایس سه مربی سرشناسی هستند که در فصل جدید بازی های لیگ برتر هدایت تراکتور – استقلال و سپاهان را برعهده خواهند داشت.

خبرورزشی: قربان بردیف، ریکاردو ساپینتو و مورایس سه مربی سرشناسی هستند که در فصل جدید بازی های لیگ برتر هدایت تراکتور – استقلال و سپاهان را برعهده خواهند داشت.

یکی از دلایل حضور این مربیان در تیم های لیگ برتری ایران نزدیک شدن به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است. آنها به خوبی می دانند اسکوچیچ با مربیگری در تیم هایی چون فولاد و صنعت نفت آبادان و حتی تیم دسته اولی خونه به خونه به تیم ملی فوتبال ایران رسید و آنها هم به طور حتم می توانند این مسیر راطی کنند. به خصوص که هدایت تیم های مطرحی برعهده گرفته ا ند.

ساپینتو در شروع بازی های لیگ برتر گفته است که من یک مربی جاه طلب هستم و ذهنیت برنده دارم. مورایس هم گفت برای قهرمانی در تیم سپاهان برنامه ریزی کرده است و قربان بردیف هم از یک شروع خوب در تراکتور نوید داده است. بی تعارف هر سه مربی به نیمکت اسکوچیچ در تیم ملی چشم دارند و حتی اگر در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد ممکن است برای جام ملت های ۲۰۲۳ جای خود را به مربی جدید بدهد. این بهترین فرصت برای بردیف، ساپینتو و مورایس است که با عملکرد خوب در بازی های لیگ برتر به نیمکت تیم ملی نزدیک شوند.

حضور این سه مربی با توجه به انگیزه های متفاوت می تواند لیگ جذابی را رقم بزند. همان طور که بازیکن با درخشش در بازی های لیگ برتر می تواند به تیم ملی برسد به نظر می رسد رسیدن مربی از نیمکت لیگ برتر به تیم ملی هم اتفاق محتملی است. دست کم در مورد اسکوچیچ این طور بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج