۱۲۳۴۳۱۶
۱۱۸
۱۱۸
پ

اعتراض گل‌گهر؛ سامانه بلیت فروشی مشکلی ندارد

باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.

طرفداری: باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.

روز گذشته بود که سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد به دلیل مشکلات ایجاد شده در سامانه الکترونیکی بلیت‌فروشی هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و دوم بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این موضوع خیلی زود با اعتراض استقلال مواجه شد که در خانه از سپاهان میزبانی می‌کند و حالا گل‌گهری‌ها هم به عدم حضور هواداران معترض شده‌اند و خواسته‌ای مشابه استقلالی‌ها دارند که دیدار برگشت آنها نیز مانند دیدار رفت بدون حضور هواداران برگزار شود.  

متن نامه ارسالی باشگاه گل‌گهر سیرجان به سازمان لیگ به شرح زیر است:نظر به الزام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات هفته اول لیگ‌برتر بدون حضور تماشاگران و با توجه به اینکه تصمیم فوق به منافع تیم‌های میزبان، لطماتی را وارد کرده است، لذا باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های میزبان هفته اول، مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و به جد خواهان این است؛ ترتیبی اتخاذ شود تا برای رعایت عدالت و جبران خسارت وارده، بازی‌های هفته اول دور برگشت نیز، بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

لازم به ذکر است باشگاه گل‌گهر در فصل گذشته، بدون هیچ مشکلی فرایند بلیت‌فروشی الکترونیکی را انجام داده و در حال حاضر نیز با آمادگیِ کامل، مهیای حضور هواداران و تماشاگران عزیز در ورزشگاه اختصاصیِ گل‌گهر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج