جاباما
۱۲۳۴۴۳۳
۱۵۲۴
۱۵۲۴
پ

تصویر عجیبی که حال و روز واقعی رونالدو است!

چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.

ورزش سه: چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.

تصویر عجیبی که حال و روز واقعی رونالدو است!

امروز باشگاه منچستریونایتد از طرح خاص و متفاوت لباس سوم خود برای فصل جاری رونمایی کرده است. این لباس از یک توناژ خاص سبز رنگ بهره برده و یقه این لباس نیز به شکل زیگزاگی و یادآور مد دهه 1990 میلادی است. اینیگو ترنر، مدیر طراحی آدیداس مدعی شد این لباس با استفاده از اشکال و الگوهای هندسی، از هویت باشگاه منچستریونایتد الهام گرفته است.

در بیانیه سایت رسمی باشگاه نیز آمده است: "ما مفتخریم که به طور رسمی از لباس سوم جدید منچستریونایتد برای فصل 2022/23 رونمایی کنیم. لباسی با طراحی منحصر به فرد رنگ سبز که مشابهش در گذشته وجود نداشته است. طراحی این پیراهن چشم نواز است و به لطف و الگوی هندسی برجسته روی طراحی، از پیراهن های اول و دوم ما در این فصل متمایز شده است."

اما نکته جالبی که توجه هواداران فوتبال را جلب کرده، چهره بی تفاوت و نگاه خاص کریستیانو رونالدو در تصاویر رونمایی از این لباس است. در حالیکه چهره بازیکنانی چون برونو فرناندس و جیدون سانچو خندان است، این ستاره پرتغالی انگار از حس و حال خوبی هنگام عکس گرفتن برخوردار نبوده است.

تصویر عجیبی که حال و روز واقعی رونالدو است!

به نظر می رسد رونالدو از شرایط خود در اولدترافورد چندان راضی نبوده و غیبت در لیگ قهرمانان فصل پیش رو هنوز برای او هضم نشده است. در طول فصل تابستان بارها اخباری در مورد احتمال این ستاره پرتغالی منتشر شد و در نهایت به نظر می رسد چاره ای جز ماندن وجود ندارد. اما این چهره بی حس و حال، احتمالا بهترین توصیف از شرایط این روزهای رونالدو در اولدترافورد است.

تصویر عجیبی که حال و روز واقعی رونالدو است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج