۱۲۳۶۱۱۶
۴۱۲
۴۱۲
پ

نامه هشدار فیفا و ای‌اف‌سی به فدراسیون

فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.

ورزش سه: فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.

در این نامه این دو نهاد، فدراسیون فوتبال را به رعایت اصول و الزامات فیفا و ای‌اف‌سی مطابق مواد اساسنامه  ۱۴-۱، ۱۹-۱ و ۱۹-۲ فیفا و مواد اساسنامه ۱۰-۱، ۱۵-۱ و ۱۵-۲ AFC ارجاع داده‌اند که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید مستقل باشد و خود را از هرگونه مواضع سیاسی ناروا و یا هرگونه نفوذ شخص ثالث مجزا نماید به خصوص اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون باید بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و بدون نفوذ نهادهای سیاسی و خارجی و طی یک روند تضمین‌شده، دموکراتیک و عادلانه انتخاب شوند.

همچنین در نامه فیفا به فدراسیون چنین آمده: با توجه به جدی بودن تخلف که در بعضی از سخنان عنوان‌شده از طرف نهادهای ثالث که در اختیار ماست، ما از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا داریم تا گزارش مکتوب در مورد جزئیات موضوع فوق الذکر را تا حداکثر تاریخ ۲۰ آگست ۲۰۲۲به فیفا و AFC ارائه نمایند.

لازم به ذکر است در نامه ارسالی فیفا و AFC بعضی از مصاحبه‌های نمایندگان مجلس و مسئولین جهت راستی آزمایی به فدراسیون فوتبال ارسال شده و نام یکی از آنها نیز برده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج