۱۲۳۶۱۹۳
۲۳۲
۲۳۲
پ

حمایت مورایس از مظاهری؛ اشتباه پیش می‌آید

​سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با تیمی روبه‌رو شدیم که از سازماندهی تیمی برخوردار بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با تیمی روبه‌رو شدیم که از سازماندهی تیمی برخوردار بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.

ژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نساجی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی هیجان‌انگیزی تا آخر بود، اگر بخواهم اسم برای این بازی بگذارم، بازی هیجان‌انگیز است.

حمایت مورایس از مظاهری؛ اشتباه پیش می‌آید

وی ادامه داد: موقعیت خوبی بود تا تیم را بشناسیم، تازه شروع کردیم و آشنایی زیادی ندارم، در ابتدای بازی عقب افتادیم و باید شخصیت تیم را برمی‌گرداندیم.

مورایس تصریح کرد: موقعیت این را داشتیم که عکس‌العمل تیم را ببینیم و عکس‌العمل خوبی از بچه‌ها دیدیم، با تیمی روبه‌رو شدیم که با سازماندهی تیمی برخوردار بود و شدت بازی خوب بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از سازمان تیمی خودم و عکس‌العمل بازیکنان برابر گلی که خوردیم و بازی را در نیمه نخست درآوردند، راضی هستم، معمولا تیم ما تیمی نیست که این گل‌ها را بخورد اما اتفاق است و می‌افتد.

وی ادامه داد: سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم، در نیمه دوم کنترل بازی را داشتیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی و بالا بردن اختلاف داشتیم؛ تیم حریف در نیمه دوم مهاجم خود را به زمین آورد و مجبور شدیم برای قدرت کافی داشتن، دانشگر را به زمین بیاوریم.

مورایس بیان داشت: نتیجه خوبی بود، نتیجه‌ای بود که لیاقت آن را داشتیم، همیشه دنبال بردن هستیم و از رفتار بازیکنانم در زمین خوشحال هستم؛ حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود و بار دیگر به هواداران و بازیکنان که کار فوق‌العاده‌ای تا پایان بازی داشتند، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اشتباه مظاهری گفت: تمام بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند، اشتباه پیش می‌آید، بازیکن می‌خواست بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد؛ باید کارهای مثبت را ادامه دهیم و از کارهای منفی درس بگیریم،‌ همه اشتباه می‌کنند و برخی اشتباهات واضح است، هیچ انسانی کامل نیست؛ از این بابت خوشحالم که می‌توانیم همدیگر را حمایت کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج