۱۲۳۶۵۲۱
۶۵۸
۶۵۸
پ

بیانی: جواد خیابانی آن موقع دو سالش بوده!

شاهرخ بیانی صحبت های جالبی در خصوص بازی با هوادار و همچنین حواشی که برای استقلال پیش آمده مطرح می کند‌‌.

ورزش سه: شاهرخ بیانی، مربی هوادار در خصوص تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم فوتبال بازی کردند ولی متاسفانه شرایط داوری خیلی بد بود. سوت های بی مورد می‌زد و بازی را از سرعت می انداخت. باید کارشناسان نظر بدهند، ولی فکر می‌کنم چند مورد را به ضرر ما گرفت.

او در خصوص صحنه‌ مشکوک به پنالتی ادامه داد: من فکر می‌کنم صددرصد پنالتی بود. من فیلم را در رختکن دیدم. به نظرم باید کارشناسان ببینند که چه اتفاقی افتاد. با کمک داور صحبت کردیم و گفت بین نیمه در درختکن با داور صحبت می کند ولی متاسفانه در نیمه دوم هم همان اتفاقات تکرار شد. داور  سوت های خیلی زیادی زد و من فکر می کنم دوست داشت این بازی مساوی از آب دربیاید. در حالی که ما ۳,۴ موقعیت صد در صدی داشتیم. دقیقه آخر هم یک توپ را فرزاد به بالای دروازه زد. بازی خوبی بود و می توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی داور بازی را خراب کرد.

مربی نساجی در پاسخ به این سوال که نفت مسجد سلیمان را چطور ارزیابی می کند توضیح داد: تیم خوبی است. آقای مهاجری بسیار مربی فهیمی است و تیم بسیار جوان و خوبی دارند.

بیانی در مورد گلی که آفساید گرفتند و  کارت زردی که روی نیمکت گرفت عنوان کرد: می توانست آن را آفساید نگیرد. بازیکن ما از عقب آمد. وقتی بازی دو بر یک می شد شرایط ما بهتر می شد. متاسفانه داور، بازی را از سرعت انداخت و دو تیم را عصبی کرد.

وی در خصوص صحبت های جواد خیابانی درباره پیشکسوتان استقلال گفت: واقعا متاسف شدم. آن موقع خیابانی دو سه سالش بوده و مدرکی هم ندارد. چون من سال ۵۶ به استقلال رفتم و آن موقع همه چیز پاک و درست بود و خوشبختانه جوابش را آقای روشن و مژدهی دادند. در آن بازی که ما ۶ بر صفر باختیم وقتی که آمدند آزمایش بگیرند بچه های پرسپولیس سوار اتوبوس شدند و نبودند این را خود بازیکنانی که آنجا بودند گفتند من که نبودم. قشنگ نیست که بعد از ۵۰ سال بخواهند حرفی بزنند که باشگاه ما را خراب کنند و زیر سوال ببرند. فکر می کنم  بازیکنان را خراب می کنند. یکسری طرفدار یک تیم هستند و می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند. قشنگ نیست به خصوص برای آقای خیابانی که از مجریان خوب ما است، چون اگر چیزی بود که در تاریخ نوشته بودند. حتی آقای مژدهی و روشن روزنامه آن زمان را هم منتشر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج