۱۲۳۶۶۲۴
۵۲
۵۲
پ

تاتنهام ۱-۰ ولور؛ تیم کونته صدرنشین شد

تاتنهام در روزی که بدشانس هم بود، در خانه خود با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کرد.

ورزش سه: تاتنهام در روزی که بدشانس هم بود، در خانه خود با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کرد.

 بعد از کسب چهار امتیاز در دو هفته ابتدایی و شروعی خوب در لیگ برتر، تیم آنتونیو کونته امروز در ورزشگاه تاتنهام پذیرای ولورهمپتون بود. آنها در نهایت با تک گل نیمه دوم هری کین به برتری دست یافته و موقتا در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

تاتنهام اگرچه در نیمه اول نمایش بهتری از حریف داشت، اما در خلق موقعیت چندان موفق نبود. در دقایق پایانی نیمه نخست و روی ارسال ایوان پریشیچ که هری کین تا آستانه باز کردن دروازه ولورهمپتون پیش رفت، اما ضربه سر این بازیکن را ژوزه سا به زیبایی مهار کرد.

اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که کرنر بازیکنان تاتنهام در دیرک نزدیک تر به داوینسون سانچس رسید و او فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما مدافع اسپرز نتوانست از این فرصت بسیار خوب استفاده کند.

در دقیقه 51 این بار هری کین در آستانه گلزنی قرار گرفت، اما ضربه او از مقابل دروازه به دیرک برخورد کرد و سون هیونگ مین نیز نتوانست از ریباند استفاده کند. دقایقی بعد این بار روی حرکت دژان کولوسفسکی از سمت راست بود که سون صاحب فرصت گلزنی شد، اما او نیز بدشانش بود و ضربه اش به دیرک خورد.

اما در دقیقه 64 حملات تاتنهام نتیجه داد و این تیم به گل رسید. ارسال کرنر از سوی ستاره کره ای با اثرگذاری ایوان پریشیچ همراه شد و هری کین در مقابل دروازه و با ضربه سر توانست گل اول را به ثمر برساند. در ادامه روبن نوس روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت تاتنهام با همان یک گل به پیروزی دست یابد.

تاتنهام 1-0 ولور؛ تیم کونته صدرنشین شد
تاتنهام 1-0 ولور؛ تیم کونته صدرنشین شد
تاتنهام 1-0 ولور؛ تیم کونته صدرنشین شد
تاتنهام 1-0 ولور؛ تیم کونته صدرنشین شد
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج