۱۲۳۶۶۷۲
۴۵۶
۴۵۶
پ

ستاره استقلال نیمکت‌نشین می‌شود؟

ستاره فصل پیش آبی پوشان در این فصل هنوز نتوانسته انتظارات کادر فنی را برآورده کند و به احتمال زیاد جای خود را به بازیکن دیگری می دهد.

خبرورزشی: ستاره فصل پیش آبی پوشان در این فصل هنوز نتوانسته انتظارات کادر فنی را برآورده کند و به احتمال زیاد جای خود را به بازیکن دیگری می دهد.

در دیدار ملوان و استقلال جعفر سلمانی هافبک چپ آبی پوشان نتوانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند و در نیمه دوم جای خود را به ابوالفضل جلالی داد.

این بازیکن که در فصل گذشته یکی از بهترین‌های استقلال بود و ۳ گل سه امتیازی و حساس را برای تیم مجیدی به ثمر رسانده بود، فروغ فصل گذشته را در دو دیدار ابتدایی این فصل نشان نداده است.

بر خلاف وی، ابوالفضل جلالی در بازی با ملوان یکی از بهترین‌های تیم ساپینتو بود و از نیمه دوم که به جای سلمانی به زمین آمده بود چند نفوذ خطرناک انجام داد و در یک صحنه ۴ بازیکن ملوان را بسیار زیبا دریبل کرد و توپ بسیار خوبی را برای یامگا فرستاد که مهاجم فرانسوی آبی پوشان قدر این فرصت طلایی را ندانست.

جلالی در بازی هفته اول مقابل سپاهان هم که اکثر آبی پوشان عملکرد ضعیفی داشتند، تلاش ویژه ای داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. به همین دلیل احتمال می رود جعفر سلمانی ستاره فصل قبل نیمکت نشین شود و جلالی در ترکیب اصلی قرار گیرد.

جلالی در آخرین اردوی تیم ملی در لیست  اسکوچیچ قرار داشت و امیدوار است در هفته‌های اخیر با نمایش جالب توجه با پیراهن استقلال، در لیست اردوی شهریور تیم ملی برای بازی با اروگوئه و سنگال حضور داشته باشد تا در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج