۱۲۳۶۹۶۱
۳۳۹۷
۳۳۹۷
پ

شوک بزرگ به استقلال در لحظات آخر نقل و انتقالات

با وجود اینکه گفته می شد که ارسلان مطهری قرارداد خود را با استقلال فسخ خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد.

ورزش سه: با وجود اینکه گفته می شد که ارسلان مطهری قرارداد خود را با استقلال فسخ خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد.

غیبت در دیدار برابر ملوان و صحبت های ساپینتو در رابطه با اینکه ارسلان مطهری دیگر در جمع آبی ها نیست، باعث شده بود تا گمان برود که این مهاجم قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، از استقلال جدا خواهد شد اما چنین نشد.

شوک بزرگ به استقلال در لحظات آخر نقل و انتقالات

با بازگشت یزدانی، مرادمند، قایدی و همچنین جذب محبی، فهرست بزرگسالان استقلال از سقف تعیین شده نیز گذشت. هر تیم لیگ برتری قادر به ثبت نام 20 بازیکن بزرگسال است اما با حضور بازیکنان نامبرده و همچنین کاوه رضایی، این فهرست به عدد 22 رسید.

در این میان محمد حسینی از استقلال جدا شد و به تراکتور پیوست و اکنون آبی ها برای اینکه قادر به ثبت نام کاوه رضایی در فهرست خود باشند، نیازمند خروج یک نام دیگر بودند. گزینه ای که به نظر می رسید ارسلان مطهری باشد و انتظار می رفت او تا پیش از ساعت 24 روز یکشنبه، قرارداد خود را با استقلال فسخ کند.

با این حال، مطهری و مدیران استقلال در مذاکرات مستقیم به توافق نرسیدند و اکنون آبی ها 20 بازیکن بزرگسال را در اختیار دارند و هیچ جای خالی برای کاوه رضایی وجود ندارد.

از طرف دیگر، رضایی برای حضور در استقلال به دنبال حل کردن برخی مشکلات شخصی بود. کاوه به دنبال این موضوع بود که فرصت اقامت در کشور بلژیک را از دست ندهد و به همین دلیل قصد داشت تحت مالکیت یک باشگاه بلژیکی باشد و با قراردادی قرضی راهی استقلال شود ولی تلاش های رضایی برای برطرف شدن موانع موجود بی نتیجه بود.

البته رضایی اکنون بازیکن آزاد به شمار می رود و مشکلی برای پیوستن به استقلال حتی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ندارد اما دو مشکل بزرگ سد راه آبی پوش شدن کاوه شده است.

مشکل اول اینکه در صورتی که رضایی تحت قرارداد هیچ باشگاه بلژیکی نباشد و به صورت قرضی با استقلال قرارداد امضا نکند، نمی تواند کارهای اقامت خود را انجام دهد و مشکل دوم دیگر اینکه با عدم فسخ قرارداد ارسلان، آبی ها هیچ جای خالی دیگری برای ثبت نام رضایی ندارند.

حالا استقلالی ها با مشکل بزرگی در فهرست بازیکنان بزرگسال خود مواجه شده اند. در صورتی که مدیران این تیم نتوانند رضایت بازیکنی را برای فسخ قرارداد به دست بیاورند، رضایی نیز قادر به حضور در جمع آبی ها نخواهد بود.

* هم اکنون لیست بازیکنان بزرگسال استقلال به شرح زیر است:

1- سید حسین حسینی، 2- محمدحسین مرادمند، 3- رافائل سیلوا، 4- روزبه چشمی، 5- عارف غلامی، 6- زبیر نیک نفس، 7- مهدی مهدی‌پور، 8- سعید مهری، 9- جعفر سلمانی، 10- آرمان رمضانی، 11- کوین یامگا، 12- ارسلان مطهری، 13- سجاد شهباززاده، 14- رضا میرزایی، 15- سیاوش یزدانی، 16- پیمان بابایی، 17- عزیزبک آمانوف، 18- محمد محبی، 19- آرش رضاوند و 20- مهدی قایدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج