۱۲۳۷۰۱۲
۱۲۷
۱۲۷
پ

ژاوی: به این پیروزی نیاز داشتیم

سرمربی آبی اناری ها از کسب پیروزی در دیدار برابر رئال سوسیداد راضی و خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

ایسنا: به نقل از مارکا، بارسلونا نخستین پیروزی خود را در لالیگا به دست آورد. آبی اناری‌ها که در هفته نخست به تساوی دست پیدا کرده بودند این بار توانستند در دیدار برابر رئال سوسیداد با نتیجه ۴ بر یک پیروز شوند.

ژاوی بعد از بازی گفت: پیروز شدن در ورزشگاه خانگی سوسیداد همیشه سخت است اما ما باید ریسک می‌کردیم چرا که به پیروزی دراین بازی نیاز داشتیم. در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتیم و توانستیم تفاوت‌ها را رقم بزنیم.

سرمربی آبی اناری‌ها ادامه داد: این پیروزی برای ما مهم بود. برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی از خود نشان دادیم و از همان ابتدا برای پیروزی به میدان رفتیم. نباید فراموش کرد که سوسیداد تیم بسیار خوبی است و در این بازی هم شایستگی‌های خود را نشان داد. ما در این بازی مجبور شدیم که تغییر تاکتیک دهیم و این تغییر به خوبی جواب داد. من بر این باور هستم که ما چه قبل از تغییر تاکتیک و چه بعد از آن عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و با شایستگی پیروز بازی شدیم.

ژاوی در ادامه صحبت های خود گفت: من براین باور هستم که حتما قرار نیست یک تیم با یک تاکتیک همیشگی به میدان برود. تغییر تاکتیک بستگی به شرایط بازی دارد. امشب ما به پیروزی نیاز داشتیم و به همین خاطر تغییراتی را در خط حمله به وجود آوردیم. در نهایت این تغییرات به خوبی جواب داد. 

او درباره دی یانگ گفت: او در بازی امشب عملکرد خوبی داشت با این حال در گلی که خوردیم بد شانس بود. پدری، فران تورس و گاوی هم خوب بودند.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت این در حالی است که رئال سوسیداد با ۳ امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج