۱۲۳۷۴۱۷
۲۸۶
۲۸۶
پ

ماجرای تمرین لوکادیا با مربی بدنساز ایسکو!

در حالی که شایعاتی پیرامون آمادگی فوق‌العاده لوکادیا از نظر جسمانی منتشر شده بود اما تست پزشکی او نتیجه متفاوتی را نشان می‌دهد.

ورزش سه: امروز گزارش‌هایی با عنوان عملکرد شگفت‌انگیز یورگن لوکادیا در تمرین، فضای هواداری و رسانه‌ای پرسپولیس را در بر گرفت و باعث امیدواری بسیاری از هواداران پرسپولیس به آینده این بازیکن شد و همچنین این نقد را به یحیی گل‌محمدی مطرح کرد که چرا باوجود این آمادگی، سرمربی سرخ‌پوشان او را از لیست بازی با فولاد خط زده است؟

در این گزارش همچنین به تمرین یورگن لوکادیا با مربی شخصی در اسپانیا اشاره شده که او مربی ایسکو، ستاره رئال مادرید نیز محسوب می‌شود. او تمریناتی را در اسپانیا داشته و برای حفظ آمادگی جسمانی‌اش تلاش‌هایی را انجام داده اما نکته مهم این است که در چهار هفته پیش از انتقال به پرسپولیس هیچ تمرین فوتبالی‌ای را پشت سر نگذاشته تا شرایطش برای حضور در پرسپولیس مطلوب نباشد.

بخش دیگر مربوط به تست چربی این بازیکن است که عدد ۷ عنوان شده که آمار فوق‌العاده‌ای برای یک خرید جدید محسوب می‌شود. اما به نظر می‌رسد گزارش تست پزشکی او در ایران چربی لوکادیا را بیش از دو برابر این رقم نشان داده. همچنین تست آمادگی جسمانی او، شرایط این بازیکن را "ناآماده" نشان می‌داد و اساسا اگر میزان چربی او کمتر ۱۰ بود، می‌توانست حداقل برای دقایقی در بازی حضور پیدا کند.

نکته مهم این است که کادرفنی پرسپولیس با برنامه دقیق و جزئی در تلاش است تا یورگن لوکادیا را به مرز آمادگی برساند و به هیچ‌عنوان قصد ندارد که روی او ریسک کند تا این بازیکن مستعد مصدومیت، دچار آسیب دیدگی شود.

نکته دیگر اینکه در بازی دوستانه اخیر که لوکادیا روی یک ضربه سر موفق شد گلزنی کند نیز یحیی برخلاف بسیاری دیگر از بازیکنان به لوکادیا تنها ۴۵ دقیقه میدان داد تا مشخص شود او حتی آماده حضور در یک بازی کم فشار دوستانه برابر تیم دسته اولی نیز نیست.

برای اطلاع از شرایط لوکادیا شاید ذکر این مورد نیز ضروری باشد که سرمربی پرسپولیس، حامد پاکدل را که بلافاصله از مصدومیت بازگشته؛ به او ترجیح داد.

البته بازیکن هلندی فوتبالیستی توانمند و مهاجمی گلزن است که در صورت آمادگی، ستاره خط حمله پرسپولیس خواهد بود اما به نظر می‌رسد همچنان تا آمادگی فاصله دارد.

کادرفنی پرسپولیس روز گذشته نیز تمرین اختصاصی را برای لوکادیا ترتیب داد و قرار است پیش از بازی آلومینیوم یک تست دیگر از این بازیکن بگیرد تا در مورد حضور او در فهرست بازی هفته سوم تصمیم‌گیری کند؛ شاید لازم باشد طرفداران پرسپولیس نیز به یحیی در مورد لوکادیا کمک کنند و اجازه دهند تا سرمربی تیم در کمال آرامش تصمیم خود را درباره خرید جدید خود بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج