۱۲۳۷۹۷۵
۳۰۹۷
۳۰۹۷
پ

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

​مراسم معرفی‌های بهترین‌های فوتبال اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با معرفی نفرات برتر قاره سبز در فصل گذشته به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم معرفی‌های بهترین‌های فوتبال اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با معرفی نفرات برتر قاره سبز در فصل گذشته به کار خود پایان داد.

مراسم انتخاب بهترین‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ فوتبال اروپا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) در سالن «هالیک» شهر استانبول با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال اروپا، نمایندگان باشگاه‌ها و مسئولان یوفا آغاز شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد؛ کریم بنزما عنوان مرد سال قاره سبز را از آن خود کرد. همچنین کارلو آنچلوتی نیز مربی سال اروپا لقب گرفت.

برخی آدم‌های خاص!

در این مراسم چهره‌هایی چون فرانکو باره‌سی، اسطوره میلان، خاویر زانتی اسطوره اینتر، ادوین فن‌درسار اسطور منچستریونایتد و آژاکس، اولیور کان اسطوره بایرن مونیخ و غیره حضور داشتند. هر یک از این اسامی به قدری در دنیای فوتبال خاص و مهم هستند که حضورشان کنار هم در چنین مراسمی مغتنم و خوشحال کننده بود.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

مجریان مراسم

اجرای مراسم امشب بر عهده پدرو پینتو  و رشمین چودهوری بود.

جایزه ویژه برای یک اسطوره

در ادامه مراسم، چفرین روی صحنه آمد و اعلام کرد که جایزه ویژه ریاست یوفا امسال به آریگو ساکی اسطوره فوتبال ایتالیا و مربی نامدار این کشور اختصاص یافته است. بعد از اظهارات چفرین، کلیپی از ساکی پخش شد و سپس او روی صحنه آمد تا جایزه خود را از دست چفرین دریافت کند. ساکی در ادامه دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

میهمانان اصلی مراسم

حمید آلتینتوپ هافبک ترک‌تبار و پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ و یحیی توره بازیکن آفریقایی سابق منچسترسیتی میهمانان اصلی مراسم بودند که روی صحنه حضور یافتند و در ادامه در خارج کردن گوی‌ها از گلدان‌ها برای قرعه‌کشی نیز مشارکت کردند.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

پس از معرفی دو میهمان ویژه و ارائه توضیحات در مورد نحوه قرعه‌کشی، دور اول توپ‌ها که اختصاص داشت به گروه‌بندی تیم‌های سید اول توسط توره و آلتینتوپ انجام شد. این دو به همین ترتیب قرعه‌کشی را انجام دادند تا همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ مهم حریفان خود را بشناسند.

بهترین سرمربی زن مشخص شد

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی و با پخش یک کلیپ، ساریبنا ویگمن سرمربی تیم ملی زنان انگلیس بهترین سرمربی زن سال یوفا معرفی شد. وی به خاطر قهرمانی در یورو 2020 این عنوان را کسب کرد.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

آنچلوتی؛ بهترین مربی سال

کارلو آنچلوتی سرمربی سرشناس و پرافتخار ایتالیایی که به همراه تیم فوتبال رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد؛ به عنوان مربی سال یوفا انتخاب شد و جایزه خود را از دست چفرین دریافت کرد.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

معرفی زن سال یوفا 

در بخش بعدی مراسم؛ الکسیا پوتیاس، بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال زنان بارسلونا عنوان بهترین بازیکن زن سال یوفا را کسب کرد. وی برای دومین بار این جایزه را به دست آورد.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

بنزما مرد سال فوتبال اروپا لقب گرفت

در مهمترین بخش برنامه؛ کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به واسطه درخششی که در فصل گذشته فوتبال باشگاهی اروپا داشت به عنوان بهترین بازیکن و مرد سال اروپا معرفی شد تا نامش در کنار بزرگانی همچون کریستیانو رونالدو، لئو مسی، لوکا مودریچ و دیگر برندگان این جایزه قرار بگیرد.

بهترین‌های سال فوتبال اروپا معرفی شدند

پس از اهدای جایزه کریم بنزما، مراسم به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج