۱۲۳۸۰۲۶
۱۴۶
۱۴۶
پ

پایان بحران پرسپولیس در دستان گربه سیاه

هفته سوم لیگ بیست و دوم امروز با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

خبرآنلاین: هفته سوم لیگ بیست و دوم امروز با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

قطار لیگ ۲۲ فوتبال ایران به استگاه سوم رسید تا رقابتها رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد. هفته سوم، امروز با انجام ۴ دیدار به پایان می‌رسد . در حساس‌ترین بازی ها پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک قرار می گیرد و سپاهان صدر نشین مهمان گل گهر است، در بازی های روز گذشته استقلال با یک گل مس را برد، بازی تیم های ذوب آهن - مس رفسنجان و نساجی - ملوان با نتیجه مساوی به پایان رسید و پیکان دو بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست داد، با هم نگاهی به بازی ها باقیمانده از هفته سوم می‌پردازیم:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ به دنبال ثبت اولین برد مقابل گربه سیاه

ساعت 19:00

ورزشگاه امام خمینی اراک

امروز در حالی پرسپولیسی ها مهمان آلومینیوم اراک هستند که شاگردان یحیی از دو بازی گذشته فقط 2 امتیاز به دست آورده‌اند و هنوز گلی را به ثمر نرسانده اند. از سوی دیگر شاگردان مهدی رحمتی با یک باخت و یک برد بالاتر از سرخ پوشان در جدول رده بندی قرار گرفته‌اند. در سال های گذشته رقابت پرسپولیس - آلومینیوم همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته که حتی آلومینیومی ها لقب گربه سیاه پرسپولیس را هم به نام خود زده اند. در پنج تقابل آخر دو تیم سه برد سهم اراکی ها و دو برد سهم قرمز پوشان پایتخت بوده است. یحیی امیدوار است بتواند به طلسم مساوی هایش پایان دهد و با برد مقابل آلومینیوم لقب آنها را هم زیر سوال ببرد. در آخرین تقابل دو تیم که در جام حذفی فصل گذشته برگزار شد آلومینیومی ها موفق شدند سه بر دو شاگردان یحیی گل محمدی را شکست دهند و این تیم را در 1/4 نهایی حذف کنند.

پایان بحران پرسپولیس در دستان گربه سیاه

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان؛ دومین تقابل پیاپی با تیم نفتی

ساعت 19:00

ورزشگاه پاس قوامین تهران

هواداری ها که هفته‌ی گذشته با نفت مسجد سلیمان به نتیجه مساوی رسید این هفته به سراغ صنعت نفت آبادان می‌رود که شرایط جالبی فعلا در جدول ندارد. شاگردان الهامی با یک برد و یک مساوی با چهار امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند در حالی که شاگردان پرکاس حال و روز خوشی ندارند و فقط با کسب یک امتیاز از دو بازی در رده‌ی پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند. صنعت تنها امتیاز خود را در هفته اول مقابل فولاد کسب کرد و مقابل آلومینیوم تن به شکست داد و به دنبال این است تا با امتیاز گرفتن از هوادار شرایط خودش را در جدول بهبود ببخشد، از سوی دیگر شاگردان الهامی می‌توانند با برد مقابل نفت آبادان هفت امتیازی شوند و تا رده های اول تا سوم جدول بالا بیایند. آخرین بازی دو تیم در فصل گذشته دو بر یک به سود زرد پوشان آبادانی به پایان رسید.

پایان بحران پرسپولیس در دستان گربه سیاه

فولاد خوزستان – تراکتورتبریز؛ آتش فولاد ارنا در انتظار تبریزی ها

ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

فولاد و تراکتور دو تیمی که با رویاهای بزرگی لیگ بیست و دوم را آغاز کردند تا اینجای فصل در حد و اندازه های اسم و بازیکنان خود ظاهر نشده اند، شاگردان نکونام با دو تساوی در رده یازدهم قرار دارند و از سوی دیگر شاگردان بردیف با یک باخت و یک مساوی در رده چهاردهم قرار دارند. هر دو تیم در بازی سوم به دنبال سه امتیاز و جدا کردن خود از نیمه‌ی انتهایی جدول رده بندی هستند. از سه تقابل آخر دو تیم پنج امتیاز سهم فولادی ها و دو امتیاز سهم تراکتور سازان بوده است. قطعا نکونام و بردیف می‌دانند که نتیجه مساوی دردی از هیچ یک از دو تیم درمان نخواهد کرد بنابراین انتظار می‌رود که بازی جذاب و هجومی را از دو تیم در خوزستان شاهد باشیم.

پایان بحران پرسپولیس در دستان گربه سیاه

گل گهر سیرجان – سپاهان؛ ژنرال میزبان برنده‌ی پرتغالی

ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

بدون شک یکی از جداب ترین بازی های هفته سوم تقابل امیر قلعه نویی با مورایس است. قلعه نویی به دنبال این است که به مرد پرتغالی نشان دهد که بازی مقابل پرافتخار ترین سرمربی تاریخ لیگ چه مزه‌ای دارد و با برد می‌تواند سپاهان را در جدول به زیر بکشد. از سویی مربی آرام سپاهانی ها با دو برد اول فصل خط و نشان را برای تمام تیم های لیگ برتری و مدعی کشیده است و به همه ثابت کرده که رسیدن به جام قهرمانی در گروی شکست دادن تیم یک دست اصفهانی هاست. سپاهانی ها تا اینجای کار با دو برد در صدر جدول قرار دارند و فقط باخت به گل گهر می تواند جایگاهشان را متزلزل کند. در آمار سه بازی گذشته دو تیم همه چیز به نفع سپاهانی هاست، گل گهر از سه تقابل آخر مقابل سپاهان فقط یک امتیاز گرفته و نتوانسته دروازه حریف را باز کند در حالی که سپاهان چهار بار موفق به باز کردن دروازه سیرجانی ها شده است. این بازی را از دست ندهید قطعا تقابل جذابی خواهد بود.

پایان بحران پرسپولیس در دستان گربه سیاه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج