۱۲۳۸۲۸۵
۳۳۸
۳۳۸
پ

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

نفرات برتر هفته سوم لیگ برتر در قالب تیم منتخب در کنار هم قرار گرفتند.

ایلنا: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم با انجام ۸ دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و به پایان رسید و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان تیم‌ها که عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در نتیجه بازی تاثیرگذار ظاهر شوند را در قابل تیم منتخب هفته معرفی می‌کنیم.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ذوب آهن)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

ذوب آهن توانست در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست پیدا کند و سومین تساوی خودش را در پایان سه هفته گذشته از لیگ برتر بدست بیاورد. این تک امتیاز که غنیمت گاندوها از تقابل با یکی از تیم‌های خوب لیگ بیست و دوم است مرهون درخشش حبیب فرعباسی، گلر تیم است که با واکنش‌های خوب و به موقعش چندین موقعیت در طول 90 دقیقه از مهاجمان زهردار مس گرفت و اوج درخشش او در این میدان مهار پنالتی گادوین منشا بود که مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و با تشخیص درست خود باعث شد دروازه تیمش باز نشود. مس چند فرصت خوب دیگر هم داشت که فرعباسی مقابل آنها واکنش های خوبی داشت.

مدافع راست: رامین رضاییان (سپاهان)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

رامین را می‌توان بهترین خرید تابستانی سپاهان در نظر گرفت چرا که در سه هفته گذشته از لیگ برتر در ترکیب تیمش درخشید و علاوه بر اینکه در کارهای دفاعی به موقع به کمک تیمش آمد، در فاز هجومی خیلی به طلایی پوشان کمک کرد و علاوه بر گلی که در بازی با استقلال به ثمر رساند، روز گذشته هم در جریان دیدار با گل گهر توانست پایه گذار گل نخست تیمش باشد. رامین بارها با نفوذهایش خط دفاع گل گهر را از جناح چپ آزار داد و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه ایجاد کرد که یا با عملکرد خوب فروزان یا با کم دقتی مهاجمان سپاهان از دست رفت.

مدافع میانی: هادی محمدی (تراکتور)

تراکتور روز سخت و دشواری را مقابل فولاد پشت سر گذاشت و با وجود اینکه یک بازی هجومی را به نمایش گذاشت نتوانست پیروز میدان شود و دو ضربه پنالتی و غافلگیری در ثانیه‌های پایانی باعث شد دیداری که حتی می‌توانست با برتری سرخپوشان تبریزی به پایان برسد با شکست این تیم همراه بود و نتایج نه چندان خوب تراکتور ادامه پیدا کرد. هادی محمدی، مدافع میانی تراکتور با وجود اینکه تیمش دو گل در این بازی دریافت کرد ولی خودش در مجموع عملکرد مثبتی داشت و یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر را هم به ثمر رساند تا عملکرد مثبت خودش را در بازی و نتیجه ایفا کرده باشد، هر چند گل او امتیازی برای تراکتور به همراه نداشت.

مدافع میانی: سامان فلاح (پیکان)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

کاپیتان جوان تیم فوتبال پیکان در مرکز خط دفاعی تیمش به قدری خوب عمل کرده بود که در پنجره تابستانی مورد توجه تیم‌های بزرگ و مدعی قرار بگیرد و حالا هم مثل یک ستاره در قلب خط دفاع تیمش می‌درخشد.  دفاع پیکان در دیدار با نفت مسجد سلیمان بر خلاف دیدار با مس کرمان نمایش خوبی داشت و یکی از ارکان پیروزی پیکان در این بازی خارج از خانه بود. نتیجه ای که موجب شد پیکان خیلی زود شکست در برابر مس را فراموش کند. سامان فلاح مدافع میانی در خط دفاعی علاوه بر نمایش خوب و بدون نقص زننده گل نخست تیم پیکان بود تا در سه امتیاز تیمش سهیم شود.

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (سپاهان)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

سورپرایز مورایس در سمت چپ خط دفاعی تیمش در بازی با گل گهر سیرجان میلاد زکی‌پور بود که به جای امید نورافکن در ترکیب اصلی قرار گرفت و اتفاقات تبدیل به ستاره تیمش شد و حسابی در ترکیب طلایی‌پوشان خوش درخشید. زکی‌پور هر آنچه از یک مدافع چپ انتظار می‌رود را در بازی به نمایش گذاشت و هم در فاز هجومی و هم تدافعی کم اشتباه ظاهر شد و اوج کارش هم دو گل زیبایی بود که وارد دروازه کرد و می‌توانست حتی سه امتیاز تیمش را رقم بزند که با بدشانسی از دست رفت. یک ضربه سر دقیق در محوطه جریمه گل گهر و یک ضربه ایستگاهی کم نقص که از بهترین گل‌های لیگ برتر تا اینجای کار محسوب می‌شود اوج نمایش زکی‌پور در این دیدار بود و از او می‌توان به عنوان بازیکن برتر هفته یاد کرد.

هافبک دفاعی: غلامرضا ثابت ایمانی (پیکان)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

هافبک جوان  پیکان و یکی از جوانان آینده‌دار این تیم که در هفته های ابتدایی به تیم مجتبی حسینی بسیار کمک کرده است، در بازی این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان هم حسابی تا می‌توانست خوش درخشید. این هافبک تدافعی در دیدار هفته سوم تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بارها در نبردهای تن به تن موفق  عمل کرد و اجازه طراحی حملات از میانه زمین را به حریف نداد و اوج کار او جایی بود که پاس هردو گل پیکان در جریان برتری مقابل نفت را برای هم تیمی هایشان ارسال کرد تا توانمندی هایش را یکبار دیگر نشان بدهد.

هافبک دفاعی: میلاد سرلک (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

پرسپولیس در هفته سوم مقابل آلومینیوم در نهایت توانست برای اولین بار در طول فصل گلزنی کند و اولین برتری خودش را جشن بگیرد و همه این اولین‌ها به خاطر ضربه دقیق میلاد سرلک بود که گلر آلومینیوم از پس مهار آن بر نیامد و دروازه‌اش را باز شده دید. او علاوه بر گلی که زد یک قطع پاس و یک دفع توپ هم در میانه میدان بود و آمار شگفت انگیز دیگری که از خودش به نمایش گذاشت برتری در 100 درصد نبردهای زمینی و هوایی بود و به نوعی در هیچ تقابلی در بازی با آلومینیوم شکست نخورد که در نوع خودش جالب توجه است.

وینگر: اریک بایناما (گل گهر)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

وینگر گابنی گل گهر سیرجان و جنجالی ترین بازیکن خارجی فصل گذشته لیگ برتر که حضورش در سه دیدار این تیم باعث شد امتیازات زیادی از سیرجانی‌ها کسر شود، در نهایت توانست در هفته سوم لیگ بیست و دوم اولین بازی قانونی خودش را در فوتبال ایران به نمایش بگذارد و انصافاً هم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت. او چند بار در طول 90 دقیقه بازی پستش با نظر امیر قلعه نویی تغییر کرد و به نوعی حکم آچار فرانسه را برای گل گهر داشت و خط دفاعی سپاهان را حسابی آزار داد.

وینگر: کوین یامگا (استقلال)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

آقای گل فصل گذشته استقلال قرار است این فصل هم کارگشای اصلی گره‌های تیمش باشد و بعد از پاس گل خوبی که در هفته قبل مقابل ملوان به قایدی داد این بار خودش دست به کار شد برای تیمش در شرایطی که بازی گره خورده بود و مسی‌ها به خوبی حملات مهاجمان استقلال را دفع می‌کردند و اجازه خلق موقعیت نمی‌دادند برای تیمش روی یک فرصت طلبی و هوشمندی گل سه امتیازی بزند. یامگا شاید در طول بازی آن عملکرد همیشگی را نداشت و بعضاً اشتباهاتی هم در طول بازی به نمایش گذاشت ولی همان گل سه امتیازی تفاوت را در بازی رقم زد تا نماینده تیمش در بین برترین‌های هفته باشد.

هافبک میانی: ایوب کلانتری (نساجی)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

هافبک هجومی نساجی و بازیکن با تجربه این تیم به نوعی عصای دست حمید مطهری در تیم محسوب می‌شود. او پاس یکی از دو گل تیمش در بازی با ملوان را به خوبی ارسال کرد و تاثیر خودش را به شکل مستقیم در نتیجه بازی به این صورت ایفا کرد و در نهایت با 6 پاس کلیدی و یک قطع پاس و یک دفع توپ هم از لحاظ پرسینگ از جلوی زمین عملکرد قابل قبولی برای تیمش و سبک بازی مد نظر سرمربی تیمش داشت و هم در موقعیت سازی یکی از برترین های هفته بود تا در تیم منتخب ما قرار گرفته بود.

مهاجم: مجید علیاری (فولاد خوزستان)

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

در روز برد پرگل فولاد مقابل تراکتور، مهاجم این تیم نقش درخشانی در ترکیب تیمش داشت و بیشترین تاثیر را در جریان بازی گذاشت. یک گل و یک پاس گل از سوی این بازیکن نشان داد در خط حمله می تواند جانشین شایسته ای برای پریرا باشد. یک گل از روی نقطه پنالتی و دادن یک پاس گل باعث شد او ستاره تیمش در این بازی و یکی از نفرات برتر هفته و اعضای تیم منتخب ما باشد.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج