۱۲۳۸۳۸۵
۷۱۰
۷۱۰
پ

موفق و درخشان؛ مثل مهندس جدید قرمزها

هافبک پرتغالی و باتجربه تراکتور تبریز عملکرد درخشانی را از خود در هفته‌های نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران به جای گذاشته است.

خبرورزشی: ریکاردو آلوز هافبک ۲۹ ساله پرتغالی یکی از خریدهای پرسروصدای تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود. هافبک سابق تیم غیرت قزاقستان که نگاهی به کارنامه او، عملکرد فوق‌العاده‌اش در گل‌سازی را نشان می‌دهد و سرخ‌پوشان تراکتور امیدوار بودند تا با جذب آلوز، خلأ فقدان یک هافبک بازی‌ساز در ترکیب تیم‌شان برطرف شده و آن‌ها بتوانند با درخشش هافبک پرتغالی خود در میانه میدان، صاحب موقعیت‌های گلزنی مناسبی شوند.

آلوز خیلی زود به چشم‌انتظاری هواداران تراکتور پایان داد و از همان هسته نخست درخشش خود را در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی آغاز کرد. هافبک پرتغالی در مصاف با گل‌گهر و با وجود شکست تراکتور، سازنده تک گل تیمش بود و سپس در هفته دوم، در لحظات پایانی تراکتوری‌ها را از شکست نجات داد و گل تساوی‌بخش مسابقه را برای رضا اسدی ساخت تا شمار پاس‌گل‌های خود در لیگ ایران را به عدد ۲ برساند.

هافبک پرتغالی تراکتوری‌ها شب گذشته و در جریان تقابل پرگل و جذاب فولاد و تراکتور، طراح کامبکِ شاگردان قربان بردیف بود و گل دوم تیمش را روی یک ارسال زیبا برای محمد آقاجان‌پور ساخت تا همگام با هفته‌های لیگ برتر بر شمار پاس‌گل‌های خود بیفزاید و حالا با ۳ پاس‌گل در ۳ هفته، صدرنشین جدول برترین پاسورهای لیگ بیست‌ودوم است.

موفق و درخشان؛ مثل مهندس جدید قرمزها

ریکاردو آلوز پیش از حضور در تراکتور، در ۲۲۴ مسابقه در لیگ‌های مختلف از جمله اسلوونی و روسیه به میدان رفته بود که نگاهی به کارنامه او نشان می‌دهد که ستاره پرتغالی تراکتوری‌ها، ۲۸ بار موفق به گلزنی شده و ۳۶ بار هم در نقش گل‌ساز درخشیده است. آلوز که حالا با رکورد ۳ بازی، ۳ پاس‌گل کار خود را در لیگ ایران آغاز کرده است، می‌تواند به یک رکورد تاریخی حمله کند.

سعید صادقی هافبک خلاق و باتجربه این روزهای پرسپولیس، فصل گذشته در ترکیب گل‌گهر عملکردی رویایی را از خود به جای گذاشت و موفق شد ۱۴ بار در نقش گل‌ساز بدرخشد و رکورد بیشترین پاس‌گل در تاریخ لیگ برتر را شکست. هافبک پرتغالی تراکتور که شروعی رویایی در لیگ بیست‌ودوم داشته، می‌تواند به رکورد صادقی حمله کند و این دستاورد تاریخی را با تداوم درخشش‌هایش در تراکتور از آن خود کند.

آلوز در شرایطی در ترکیب تراکتور درخشیده و برای تیمش ۳ گل ساخته که شاگردان بردیف شروع ناامیدکننده در لیگ بیست‌ودوم داشته‌اند و از ۳ دیدار ابتدایی خود تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند و هواداران سرخ‌پوش تبریزی امیدوارند بتوانند در هفته چهارم و دیدار خانگی مقابل هوادار به طلسم نبردن‌هایشان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پایان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج