۱۲۳۸۵۵۲
۹۴۲
۹۴۲
پ

اتفاقی که دل هواداران استقلال را خواهد شکست

مهدی قایدی، مهاجم فصل پیش شباب الاهلی امارات که چندی پیش با عقد قراردادی یک‌ساله به‌صورت قرضی به‌عنوان بازیکن جدید تیم استقلال تهران معرفی شد، بلافاصله بعد از پیوستن به این تیم در انزلی آبی‌پوشان را همراهی کرد و با درخشش خود (یک گل و یک پنالتی) باعث شد تیمش سه امتیاز مهم بگیرد.

فرهیختگان: مهدی قایدی، مهاجم فصل پیش شباب الاهلی امارات که چندی پیش با عقد قراردادی یک‌ساله به‌صورت قرضی به‌عنوان بازیکن جدید تیم استقلال تهران معرفی شد، بلافاصله بعد از پیوستن به این تیم در انزلی آبی‌پوشان را همراهی کرد و با درخشش خود (یک گل و یک پنالتی) باعث شد تیمش سه امتیاز مهم بگیرد.

در ادامه و در بازی تهران و در دیدار مقابل مس کرمان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باز هم قایدی بدون توجه به نمایش ایده‌آل و خیره‌کننده‌اش در مسابقه هفته گذشته به‌عنوان یک نیمکت‌نشین در این دیدار هم استقلال را همراهی کرد و از نیمه دوم به‌جای سجاد شهباززاده به زمین رفت، با این حال در این دیدار برخلاف بازی قبلی درخشان ظاهر نشد و روی گلی که یامگا به‌ثمر رساند نقش کوچکی ایفا کرد.

قایدی که در تابستان گذشته با قراردادی ۵ ساله به تیم اماراتی ملحق شده بود، امسال با قراردادی قرضی برای یک‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگشته است. این درحالی است که طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها این‌طور مطرح کردند که بند خرید دائمی در قرارداد مهاجم جدید و شماره ۲۰ استقلالی ها توسط این باشگاه گنجانده شده است اما برخلاف محمد محبی که او هم به‌صورت قرضی به استقلال پیوست اما بند خرید دائم دارد، در قرارداد قایدی بند خرید گنجانده نشده است؛ چراکه این مهاجم با قراردادی سنگین راهی الاهلی شده بود و جذب قطعی او هزینه بالایی را برای استقلال به‌دنبال خواهد داشت و حالا هم درخشش این بازیکن در ترکیب استقلال این هزینه را بالاتر هم برده و مطمئنا باعث می‌شود بعدا در صورتی که آبی‌ها بخواهند این ستاره جوان را به‌صورت دائمی از الاهلی جذب کنند با رقم سنگینی برای گرفتن رضایتنامه او توسط این باشگاه اماراتی مواجه شوند.

قایدی که در امارات درخشش چندان قابل‌توجهی نداشت در سال جام‌جهانی با امید بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در ترکیب این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی قطر به استقلال بازگشت و باید دید در پایان فصل شرایط برای ادامه حضورش در جمع آبی‌ها فراهم می‌شود یا به امارات باز خواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج