جاباما
۱۲۳۸۵۶۳
۵۸۴
۵۸۴
پ

نقطه ضعف بزرگ استقلال در سه بازی

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.

خبرگزاری مهر: غلامرضا فتح آبادی در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر مس کرمان گفت: آبی پوشان برابر نارنجی پوشان کرمانی خوش شانس بودند که توانستند سه امتیاز را کسب کنند. این تیم هنوز به ثبات تاکتیکی نرسیده است و تغییرات پی در پی نشان می‌دهد که سرمربی آبی پوشان نتوانسته ترکیب اصلی خود را پیدا کند. او باید زودتر این مشکل را برطرف کند. در دو بازی گذشته شاهد بودیم که تغییرات در ترکیب در نیمه دوم باعث پیروزی استقلال شد و ساپینتو باید برای دیدارهای بعد ترکیب اصلی خود را پیدا کند.

وی در مورد مس کرمان هم گفت: مس یک تیم جوان، جنگنده و دونده بود. آنها ۹۰ دقیقه مقابل استقلال جانانه بازی کردند. اگر چه بازی تدافعی را از خود به نمایش گذاشتند اما کارشناسان منطقی بود چون به دنبال کسب یک امتیاز بودند تا دست خالی به کرمان برنگردند اما یک اشتباه باعث شد تا سه امتیاز را به استقلال واگذار کنند.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی تیمی بسته بازی می‌کند و کار تدافعی را به خوبی انجام می‌دهد سرمربی حریف مجبور است از تاکتیک‌های مختلف استفاده کرده تا بتواند از لایه‌های دفاعی عبور کند. ساپینتو با آوردن قایدی، رمضانی در خط حمله شرایط را به سود خود تغییر داد. مس که بازی دفاعی خوبی از خود انجام می‌داد اسیر یک اشتباه شد و همان کافی بود تا یامگا با تجربه دروازه این تیم باز کرده و سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کند.

فتح آبادی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان که در شهر مسجد سلیمان برگزار خواهد شد گفت: نفت روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و این می‌تواند برای استقلال مفید باشد البته آنها نباید حریف را دست کم بگیرند اما با شرایطی که نفت دارد استقلال می‌تواند با مهره‌هایی که در اختیار دارد به کسب سه امتیاز این دیدار امیدوار باشد.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید گفت: بازی با کیفیتی بود. دو تیم موقعیت‌های خوبی را برای خود خلق کردند. پرسپولیس می‌دانست که اگر نتیجه را واگذار کند و یا حتی به تساوی دست پیدا کند کار برایش سخت خواهد شد و حاشیه‌ها به تیم وارد خواهد شد. بنابراین سرخپوشان تهرانی از یک اشتباه استفاده کرده و به پیروزی رسیدند و حالا خود را آماده می‌کنند تا در روز چهارشنبه به مصاف نفت آبادان در تهران بروند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس شش امتیاز دیدارهای خود را از اشتباهات مدافعان به دست آوردند؛ مدافعانی که جوان و کم تجربه بودند و نتوانستند ۹۰ دقیقه مقابل با تجربه‌ها دوام بیاورند.

وی در مورد داوری دیدار استقلال و مس کرمان هم افزود: اعتقاد دارم نیمه دوم، بازی از دست داور خارج شده بود. کارت‌های پی در پی بازی را تا حدودی به تنش کشید و دو تیم برای رسیدن به برد دست به هر کاری می‌زدند و همین باعث شد تا تنش و درگیری زیاد شود. امیدوارم این اتفاقات و این حواشی که زیبایی فوتبال را از بین می‌برد در دیدارهای آینده کمتر شود.

فتح آبادی در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: بانوان آمدند. هیچ اتفاقی هم نیفتاد. هیچ کس در ورزشگاه از الفاظ رکیک استفاده نکرد. آقایان و خانم‌ها در کنار هم بازی را دیدند و تیمشان را تشویق کردند و هیچ بی نظمی هم به وجود نیامد. بنابراین باید امیدوار باشیم این روند آنقدر ادامه پیدا کند تا روزی خانواده‌ها بدون هیچ مشکلی کنار یکدیگر بنشینند و بازی را باهم تماشا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج