۱۲۳۸۶۶۰
۷۹۰
۷۹۰
پ

آب پاکی فدراسیون فوتبال روی دست استقلال

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به طور رسمی به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه پاسخ منفی دادند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

محمدرضا کسرایی مسئول کمیته نقل‌و‌انتقالات لیگ در این باره گفته بود: «باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد. قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می‌گیریم».

سازمان لیگ در روزهای گذشته استعلام‌های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته وضعیت انجام داده و پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد پاسخ کمیته مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام شده است. به این ترتیب آبی‌پوشان تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را ثبت و برای این بازیکن نیز کارت بازی دریافت کرده بود. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به همین دلیل درخواست استقلال برای خروج نام این بازیکن از لیست آبی‌پوشان رد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج