۱۲۳۸۸۶۲
۸۸
۸۸
پ

آنچلوتی: به هازارد اعتماد کامل دارم

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر اسپانیول به ستایش از هافبک فرانسوی تیمش پرداخت. او گفت که به هازارد اعتماد کامل دارد و نوبت درخشش او خواهد رسید.

ایسنا: به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته سوم رقابت های لالیگا مهمان اسپانیول بود و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. شاید اگر کاماوینگا را در ترکیب اصلی قرار می دادم بر بازی تسلط پیدا نمی کردیم. یک مربی گاهی اوقات درست تصمیم می گیرد و گاهی اوقات هم تصمیم او اشتباه است. من به این نتیجه رسیدم که انرژی کاماوینگا در نیمه دوم به داد تیم می رسد و این پیش بینی و تصمیم من درست بود. حضور این بازیکن باعث شد که ما در نیمه دوم جان بگیریم.

او ادامه داد: انرژی زیادی که کاماوینگا دارد به تیم ما کمک زیادی کرد. بازی کند شده بود و حضور این بازیکن باعث شد ما جان بگیریم. من به خاطر انرژی این بازیکن و البته انرژی رودریگو و سبایوس به پیروزی دست پیدا کردیم. بازی را بهتر آغاز کردیم اما بعد از گلی که زدیم عقب نشستیم و این باعث شد که اسپانیول گل تساوی رابه ثمر برساند.

آنچلوتی درباره نیمکت نشینی هازارد در این بازی گفت: من دوست نداشتم که توازن تیم را بر هم زنم. شاید هازارد یک گزینه خوب برای این بازی بوده باشد اما من مهاجمی آماده‌تر از او داشتم. من به هازارد اعتماد کامل دارم. او زمان کافی برای بازی کردن پیدا خواهد کرد و مهم نیست که در یک بازی فرصت بازی به او نرسد. من تنها سرمربی هازارد و بنزما نیستم بلکه سرمربی رئال مادرید هستم.

آنچلوتی درباره عدم استفاده از آسنسیو باتوجه به نزدیک شدن او به جدایی گفت: من هیچ بازیکنی را به خاطر حمایت از او نیمکت نشینی نمی کنم.

او در پایان گفت: به نظرم بازی خوبی بود و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. در دقایقی از بازی خوب ظاهر نشدیم با این حال شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج