جاباما
۱۲۳۹۰۲۳
۱۱۴۹
۱۱۴۹
پ

رئال مجبورم کرد بگویم رونالدو بهتر از مسی است

مگنوس کارلسن، قهرمان شطرنج دنیا، می‌‌گوید در حالی‌که لیونل مسی را بهترین فوتبالیست دنیا می‌دانسته از طرف باشگاه رئال مادرید مجبور شده کریستیانو رونالدو را فوتبالیست مورد علاقه‌اش معرفی کند.

ورزش سه: در دوران درخشش کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید مدیران این باشگاه برای تقویت جایگاه و افزایش شهرت ستاره پرتغالی و تثبیت نام او به‌عنوان بهترین فوتبالیست دنیا، چنان اهمیتی قائل بودند که حتی مگنوس کارلسن، شطرنج‌باز بزرگ و قهرمان شطرنج دنیا را مجبور کنند بر خلاف میل قلبی‌اش، رونالدو را به‌عنوان فوتبالیست مورد علاقه خود معرفی کند.

کارلسن، استاد بزرگ شطرنج، از کودکی شیفته رئال مادرید بوده اما این شطرنج‌باز نروژی بر خلاف سایر مادریدیست‌های دوآتشه اعتقاد دارد لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است. او می‌گوید این اعتقاد با شیفتگی او به رئال مادرید مغایرت ندارد.

رئال مجبورم کرد بگویم رونالدو بهتر از مسی است

کارلسن در یک گفت‌وگو فاش کرد که بعد از دفاع از عنوان قهرمانی جهان خود در مصاحبه‌ای با باشگاه رئال مادرید شرکت کرده بود و در جریان مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه فوتبالیست مورد علاقه‌اش کیست از مسی نام برد. او می‌گوید مصاحبه‌کنندگان باشگاه مصاحبه را متوقف کردند و از او خواستند بار دیگر به این سوال جواب بدهد و نام کریستیانو رونالدو را مطرح کند.

رئال مجبورم کرد بگویم رونالدو بهتر از مسی است

شطرنج‌باز بزرگ نروژی گفت:" خیلی سخت است که کسی بتواند وقتی صحبت از بهترین فوتبالیست تاریخ مطرح می‌شود نام کسی به جز لیونل مسی را به زبان بیاورد. من از سال‌هایی که رونالدو هنوز به رئال نیامده بود هوادار تیم بودم. البته منظورم رونالدوی دوم است نه رونالدوی اول؛ همان مریخی خودمان.

من همیشه رونالدو را دوست داشتم ولی در عین حال معتقد بودم مسی فوتبالیست بهتری است. من بارها به برنابئو رفتم و مسابقات رئال را از نزدیک تماشا کردم و مسئولان باشگاه همیشه به من لطف داشتند. فقط یک بار که قرار بود با آنها مصاحبه کنم از من پرسیدند که فوتبالیست رئالی مورد علاقه‌ام چه کسی است. من اسم شخص دیگری را بردم، فکر کنم آن روزها ایسکو را بهترین بازیکن تیم می‌دانستم. ولی آنها گفتند یک برداشت دیگر می‌رویم و این بار اسم رونالدو را بگو. یعنی رونالدو آن روزها تا این حد برایشان مهم بود".

رئال مجبورم کرد بگویم رونالدو بهتر از مسی است

کارلسن در میان هواداران رئال آنقدر محبوب است که باشگاه اسپانیایی دو بار به او اجازه داده در سانتیاگو برنابئو به شکل افتخاری در زمین چمن حضور یافته و بازی را آغاز کند. او اولین بار در سال 2013 وارد زمین چمن برنابئو شد تا در لحظه شروع دیدار رئال و وایادولید اولین ضربه را به توپ بزند. شطرنج‌باز بزرگ نروژی در سال 2014 در بازی رئال مقابل سلتاویگو این کار را تکرار کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج