۱۲۳۹۳۹۵
۸۰
۸۰
پ

زکی‌پور: می‌خواهم به تیم ملی برسم

میلاد زکی‌پور بعد از درخشش در سمت چپ خط دفاعی سپاهان، از رقابت با امید نورافکن می‌گوید و از اهداف خیلی بزرگی که این فصل در سر دارد

روزنامه همشهری: یکی از زیباترین بازی‌های هفته سوم بازی گل‌گهر و سپاهان بود که با نتیجه ۲-۲به پایان رسید. هر ۲گل سپاهان را در این دیدار میلاد زکی‌پور به ثمر رساند تا یکی از ستاره‌های این هفته نام بگیرد. بازیکنی که پیش از شروع فصل بحث انتقالش به تیم پرسپولیس هم به گوش می‌رسید، نهایتا از گل‌گهر به سپاهان رفت و در نخستین تقابل با تیم سابقش ۲گل زد. او درخصوص آن مسابقه و شرایط کلی‌اش در تیم سپاهان به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

از بازی با تیم سابقت شروع کنیم. با وجود اینکه با ۲گل پیش بودید اما درنهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

بازی سختی بود ولی ما توانستیم به 2گل برسیم. حقیقت را بخواهم بگویم فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. ما این فرصت را داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم اما متأسفانه از دست رفت. در مقابل گل به‌خودی زدیم و در عین ناباوری بازی مساوی شد. واقعا حیف شد چون 3امتیاز حق ما بود.

بدون‌شک ستاره این بازی خود تو بودی که توانستی ۲گل سپاهان را بزنی. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

من با انگیزه‌های زیادی به سپاهان آمدم و هر بازی دوست دارم برای تیم مفید باشم. البته اگر گلی زده می‌شود یا موفقیتی به‌دست می‌آید حاصل تلاش همه بازیکنان است اما من برنامه‌های ویژه‌ای برای این فصل دارم. می‌خواهم در اوج آمادگی باشم و به تیم ملی برسم. البته با وجود اینکه 2گل زدم اما حیف شد که نبردیم.

گل دومی هم که زدی روی یک ضربه ایستگاهی زیبا بود. روی این ضربات تمرین ویژه‌ای داری؟

من از سال‌ها قبل روی ضربات ایستگاهی تمرین می‌کردم و الان هم انجام می‌دهم تا مواقعی که چنین فضایی به‌وجود می‌آید بتوانم روی این ضربات به تیمم کمک کنم.

سپاهان با ۷امتیاز در صدر جدول است. آیا می‌توانید عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست بیاورید؟

ما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که بهترین نتیجه را بگیریم و تمام هدف بچه‌ها و مجموعه باشگاه هم همین است که بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. اما فعلا برای صحبت در این خصوص زود است و خیلی بیشتر از اینها باید تلاش کنیم. تیم‌های دیگر هم دارند تلاش می‌کنند. ان‌شاءالله که ما بتوانیم قهرمان شویم و آن را تقدیم هواداران سپاهان کنیم.

از کار کردن با مورایس برایمان بگو.

دیگر همه او را می‌شناسند. مربی بزرگ و نام‌آشنایی است که بسیار حرفه‌ای کار می‌کند و مطمئنم که با سپاهان به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت. من از کار کردن با او لذت می‌برم و می‌توانم در فوتبالم پیشرفت کنم.

از حضور در سپاهان راضی هستی؟

بله.

البته پیش از شروع فصل بحث حضورت در پرسپولیس هم مطرح بود اما با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد و درنهایت به سپاهان رفتی.

یک‌سری صحبت‌ها شد که الان نمی‌خواهم در مورد آنها حرف بزنم. اما این را می‌توانم بگویم که از حضور در سپاهان راضی هستم.

هدف‌های شخصی‌ات در این فصل کدام‌ها هستند؟

اینکه روزبه‌روز به روند خوبم ادامه بدهم و اینکه با سپاهان قهرمان شویم و به تیم ملی دعوت شوم.

تو در استقلال با نورافکن در پست دفاع چپ رقیب بودی و حالا در تیم سپاهان هم این اتفاق دوباره تکرار شده است. در این ارتباط هم صحبت می‌کنی؟

من و امید نورافکن سال‌هاست که دوست هستیم و این موضوع به زمان حضورمان در استقلال برمی‌گردد. حالا هم قسمت شده در تیم سپاهان دوباره همبازی شویم. از این بابت هم خیلی خوشحالم و دیگر به‌نظر مربی برمی‌گردد که چه‌کسی بازی کند و مهم موفقیت تیم است.

همه مدعی‌اند

خیلی تیم‌ها با هزینه‌های بالا به‌دنبال قهرمانی هستند. در کل سه چهار تیم مانند استقلال، پرسپولیس و حتی گل‌گهر در کنار سپاهان شانس قهرمانی دارند. امسال واقعا لیگ سختی را پیش رو داریم. حتی تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند نشان دادند از توانایی بالایی برخوردار هستند. اما درنهایت امیدوارم سپاهان به قهرمانی برسد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج