adexo3
۱۲۳۹۶۲۶
۱۹۰
۱۹۰
پ

شکل بازی استقلال با انتظارات هواداران فاصله دارد

تساوی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر هواداران این تیم را حسابی نگران کرده است.

روزنامه اعتماد: تساوی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر هواداران این تیم را حسابی نگران کرده است. هرچند برخی از هواداران استقلال تلاش می‌کنند فضا را مثبت نشان دهند و با اشاره به تعداد هفته‌های گذشته و نحوه نتیجه‌گیری سایر تیم‌ها می‌گویند هنوز اتفاقی نیفتاده که کسی بخواهد بابتش دلواپس شود اما شکل بازی استقلال سایر طرفداران را به این نتیجه رسانده که مشکلاتی در تیم وجود دارد. آبی‌ها در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان یکی، دو تا موقعیت خوب داشتند با این حال بازی به آن شکلی پیش نرفت که بشود استقلال را مالک مطلق بازی و مستحق پیروزی دانست. اتفاقا در سمت مقابل شاگردان رضا مهاجری در خلق موقعیت خوب عمل کردند و حتی تا نزدیکی فرو ریختن دروازه استقلال هم پیش رفتند.

آنچه بیش از هر چیز دیگری هواداران استقلال را عصبی کرده اظهارنظر سرمربی پرتغالی در مورد شکل بازی تیم در فصل گذشته و نپذیرفتن خوب بازی نکردن تیمش است. ساپینتو بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در مورد عدم هماهنگی بازیکنان گفت: «من هیچ ناهماهنگی در تیم نمی‌بینم. این ایده شما است و به آن احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلالی می‌دیدیم که فقط دفاع می‌کرد و دفاع می‌کرد، موقعیت پیش می‌آمد و گل می‌زد. الان می‌بینید استقلال بازی می‌کند، تهاجمی کار می‌کند و خوب پرس می‌کند. برای اینکه خوب بازی‌سازی کنیم به زمان بیشتری نیاز داریم که به کیفیتی که می‌خواهیم برسیم.»

بسیاری از هواداران استقلال خودشان اذعان داشتند که فصل گذشته تیم تدافعی بازی می‌کرد اما شکل بیان آن توسط سرمربی جدید که به شکلی زیر سوال بردن تاکتیک‌های فرهاد مجیدی به نظر رسید آنها را عصبانی کرد و بعد از بازی انتقاداتی را علیه ساپینتو به وجود آورد. برخی هواداران استقلال و کارشناسان گفتند ضعف هماهنگی و دور بودن تیم از ارایه بازی چشم‌نواز از فاصله چند فرسخی قابل تشخیص است، حال سرمربی چطور ادعا می‌کند «هیچ» ناهماهنگی در تیم نمی‌بیند؟ چطور می‌گوید تیم من تهاجمی کار می‌کند؟

از دست دادن ۵ امتیاز از مجموع ۱۲ امتیازی که آبی‌ها می‌توانستند به دست آورند با ثبت یک شکست در حالی که استقلال فصل پیش بدون باخت قهرمان شد باعث شده ساپینتو هنوز نتوانسته باشد اعتماد هواداران را به صورت کامل جذب کند. حتی برد این تیم مقابل مس کرمان در آزادی هم چندان هواداران را از لحاظ شکل فوتبال ارایه شده ارضا نکرد. بیشتر از این جهت که مغایر با وعده‌های سرمربی تیم در زمان ورود به ایران بود. مخصوصا با ذکر این نکته که اسکواد استقلال نسبت به فصل پیش بسیار بهتر شده است. ستاره‌هایی در این فصل به استقلال اضافه شدند که آرزوی هر مربی شاغل در لیگ ایران هستند. ستاره‌هایی که البته برخی‌شان بدون نظر سرمربی جذب شدند و شاید به همین دلیل هم باشد که نتوانسته‌اند در تفکرات ساپینتو جا بگیرند.

لیگ تا رفتن به تعطیلات فیفادی تنها یک هفته دیگر دارد و استقلال بعد از برگزاری بازی هفته پنجم مقابل پیکان در روز سه‌شنبه هفته آینده باید ستاره‌هایش را در اختیار تیم ملی قرار دهد. این یعنی ساپینتو فرصت کار با تمامی نفرات در تمرینات را ندارد و به این ترتیب رسیدن به آن هماهنگی آرمانی مد نظر سرمربی سخت‌تر خواهد شد. البته که سرمربی استقلال تصور می‌کند تیمش از لحاظ هماهنگی هیچ مشکلی ندارد و باید دید با چنین دیدگاه‌هایی سرنوشت آبی‌پوشان در فصل جاری چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج