۱۲۳۹۶۳۷
۷۹۴
۷۹۴
پ

با قایدی یا بی‌قایدی؛ تفاوت از زمین تا آسمان

مهدی قایدی در بازی‌های گذشته آبی‌پوشان موفق به زدن یک گل و گرفتن یک ضربه پنالتی شد که آمار بسیار خوبی برای او به حساب می‌آید.

بازی استقلال – نفت مسجد سلیمان با نتیجه بدون گل به پایان رسید و ساپینتو اولین مساوی فصل را به دست آورد. استقلالی‌ها نتوانستند روند بردهای خود را حفظ کنند و در مسجد سلیمان به بیشتر از یک امتیاز نرسیدند. نکته قابل تأمل در ترکیب ابتدایی بازی که ساپینتو راهی میدان کرد حضور دوباره مهدی قایدی روی نیمکت ذخیره‌ها بود، بازیکنی که انتظار می‌رفت پس از عملکرد بسیار خوب دو هفته اخیرش این بار جایی برای خود در ترکیب ثابت تیم پیدا کند. اما باز هم با تصمیم سرمربی پرتغالی روی نیمکت قرار گرفت تا در نیمه دوم و نیم ساعت پایانی بازی وارد میدان شود. با نگاهی به آمار بازی‌های گذشته مهدی می‌بینیم او تنها بازیکن تأثیرگذار تیم است که در بازی‌ها فیکس داده نمی‌شود.

ایران ورزشی: مهدی قایدی در بازی‌های گذشته آبی‌پوشان موفق به زدن یک گل و گرفتن یک ضربه پنالتی شد که آمار بسیار خوبی برای او به حساب می‌آید. در مجموع استقلالی‌ها قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان ۱۲۰ دقیقه بدون مهدی به میدان رفتند و فقط ۶۰ دقیقه به ریز نقش بوشهری بازی رسید. قبل از حضور قایدی در این ۱۲۰ دقیقه استقلالی‌ها فقط ۳ شوت در چهارچوب داشتند اما بعد از ورود او آبی‌ها ۵ شوت به چهارچوب ثبت کرده‌اند از سوی دیگر امید به گلزنی استقلال قبل از ورود این بازیکن به زمین ۱/۱۱ بوده اما با ورود قایدی به ۱/۳۰ افزایش پیدا کرد و مهم‌تر از همه استقلال بدون قایدی ۱ گل زده داشت و با ورود او به زمین این آمار به ۳ گل افزایش یافت.

مهدی تنها بازیکن این فصل استقلال بود که با سومین لمس توپش موفق به گلزنی شد که مقابل ملوان به ثمر رسید. اما نکته جالب در بازی استقلال با مس بود که قبل از ورود مهدی به زمین، استقلال هیچ شوت به چهارچوبی نداشت و امید به گلزنی تیم ۰/۰۹ بود که یعنی باید ۶۱۲ دقیقه دیگر بازی ادامه پیدا می‌کرد تا استقلال به گل می‌رسید اما با ورود قایدی استقلالی‌ها گل سه امتیازی خود را به ثمر رساندند. با همه این آمار‌های جذاب هنوز ساپینتو متقاعد نشده که قایدی می‌تواند نقش یک بازیکن فیکس تأثیرگذار را نیز در تیم ایفا کند. اما از سوی دیگر شنیده می‌شود همین عملکرد باعث شده مهدی قایدی یکی از ملی‌پوشان استقلال در اردوی بعدی تیم ملی ایران باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج