۱۲۳۹۸۵۸
۱۱۶
۱۱۶
پ

دو شکست اول فصل، منچستریونایتد را بیدار کرد

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، مدعی شد دو شکست ابتدای فصل این تیم را بیدار کرده است.

ورزش سه: جیدون سانچو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، مدعی شد دو شکست ابتدای فصل این تیم را بیدار کرده است.دو شکست اول فصل، منچستریونایتد را بیدار کرد.

منچستریونایتد در یکی دو هفته اخیر به شکل قابل لمسی متحول شده و هواداران خود را به ادامه فصل امیدوار کرده است. بعد از قبول دو شکست متوالی در ابتدای فصل، آنها در سه مسابقه اخیر موفق به کسب پیروزی و ۹ امتیار کامل شده‌اند. دیشب این تیم با تک گل جیدون سانچو موفق شد در خانه لستر به پیروزی برسد و این ستاره جوان و انگلیسی مدعی شد که شرکت در تمرینات پیش فصل باعث شده او در فصل جدید شرایط بهتری پیدا کند.

جیدون سانچو گفت: "من فصل گذشته و هنگام انتقال به منچستریونایتد اردوی پیش فصل را از دست داده و دیر به اردوی تیم ملحق شدم. اما امسال توانستم در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کنم. بنابراین در تابستان امسال هم‌تیمی‌های خود را خیلی بیشتر شناختم، ما در این مدت روی بهبود چند مسئله کار کرده‌ایم. اکنون در رختکن یونایتد راحت‌تر از قبل هستم. ما امیدوار بودیم که فصل جدید را با کسب دو پیروزی متوالی شروع کنیم، اما آن نتایج ما را بیدار کرد و حالا خوشحالم که مقابل لستر به سومین پیروزی پیاپی خود در این فصل دست پیدا کردیم."

جیدون سانچو، در مورد تک‌گل برتری بخش خود در ورزشگاه کینگزپاور گفت: "یک گل تیمی فوق‌العاده بود و من خوشحالم که سه امتیاز را برای تیم به ارمغان آوردم. حالا و در فصل جدید با فضای تیم و بازیکنان بیشتر آشنا شده‌ام و واقعا از گل‌زنی مقابل لستر و کسب سه امتیاز برای تیم بسیار خوشحالم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج