اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۰۰۰۸
۱۴۲۱
۱۴۲۱
پ

حق نداشتید به جام دست بزنید!

پروتکل‌های فیفا مانع از دسترسی افراد عادی به کاپ جام جهانی شده بود.

ورزش سه: پروتکل‌های فیفا مانع از دسترسی افراد عادی به کاپ جام جهانی شده بود.

در ادامه مسیر سفر به ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کاپ جام جهانی مردان فیفا از تهران در ایران عبور کرد و به زودی به قاره آفریقا خواهد رفت.

برخلاف سفرهای قبلی و رونمایی از این کاپ در زوریخ (سوئیس)، سئول (کره جنوبی)، توکیو (ژاپن) و سیدنی (استرالیا) رونمایی کاپ در تهران (ایران) بدون حضور کوکاکولا، حامی مالی فیفا و برگزار کننده این تور صورت گرفت.

کوکاکولا از اسپانسرهای رسمی جام جهانی و شرکتی آمریکایی است که به دلیل تحریم‌های وضع شده، نمی‌توانست در ایران حضور پیدا کند. تحریم‌ها علاوه برای برپایی استند تبلیغاتی کوکاکولا، فرود و سوختگیری هواپیمای اختصاصی اسپانسر آمریکایی فیفا را هم با مشکل مواجه می‌کرد.

با توجه به اینکه فیفا در این دوره اعلام کرد کاپ‌ (Trophy) جام جهانی در هر ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش در می‌آید، نمایش این کاپ در تهران با حضور نمایندگان فیفا و بدون حضور اسپانسر و با شکلی متفاوت صورت گرفت. همچنین این کاپ با پرواز عادی به تهران آمد و با پرواز عادی نیز خارج شد.

ضمن اینکه طبق پروتکل‌های فیفا، فقط بازیکنان و سرمربی قهرمان‌های ادوار گذشته جام جهانی و رؤسای کشورهای مختلف دنیا (شخصیت اول هر کشور) حق دست زدن به کاپ (Trophy) جام جهانی را دارند.

این تور در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی فقط در کشورهای قاره آفریقا به نمایش درآمد و از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شکلی جهانی‌تر به خود گرفت و این نخستین باری است که علاوه بر کشورهای مختلف، کاپ جام جهانی در تمامی ۳۲ کشور حاضر در جام‌جهانی ۲۰۲۲ رونمایی میشود.

به جز ایران، دانمارک دیگر کشور حاضر در قطر ۲۰۲۲ است که کاپ‌ جام‌ جهانی برای اولین بار در آنجا به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج