۱۲۴۰۰۹۵
۷۳۰
۷۳۰
پ

انتقاد شدید برهانی از فساد هیات فوتبال تهران

رئیس آکادمی باشگاه استقلال از اتفاقات و فسادهای موجود در هیات فوتبال تهران شدیدا انتقاد کرد.

جی پلاس: آرش برهانی رئیس آکادمی باشگاه استقلال تهران، در آخرین مصاحبه ادعاهای عجیبی را در رابطه با وجود سوء مدیریت و فساد آشکار در هیات فوتبال تهران مطرح کرد. پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که اگر کسی هم چیزی نمی‌گوید به دلیل ترس از شرایط و برخی مسائل غیر فوتبالی است.

برهانی با اشاره به سوء مدیریت در این هیات فوتبال گفت: متاسفانه شرایطی در فوتبال تهران حاکم است که اصلا نمی‌توان فکر آن را هم کرد. اگر هم کسی چیزی نمی‌گوید بخاطر ترس از مسائل غیر فوتبالی است، چرا که اگر تیمی داشته باشد بدون شک سر تیم او را در مسابقات می‌برند. من یکبار گفتم آقای شیرازی به داد فوتبال تهران برسید، نمی‌دانید چه کارها با ما نکردند. تیم من با یک تیم نظامی بازی داشت، دقیقا در همان بازی تنها داور نظامی مسابقات را برای قضاوت بازی ما انتخاب می‌کنند!

او گفت: البته خوشبختانه با وجود اینکه از دقیقه سه تیم ما را ده نفره کردند، ما بازی را بردیم و نمی‌توانند بگویند چون باخته است اعتراض می‌کند. فقط خواهش دارم به شرایط فوتبال تهران رسیدگی کنید چون یک روزی فوتبال تهران پر از ستاره بود، اما الان اصلا وضعیت قابل تحمل نیست. کسانی که نباید در فوتبال تهران دخالت می‌کنند. پسر آقای شیرازی چه کاره است که با ناظر و ... بازی‌ها تماس می‌گیرد.

برهانی در ادامه انتقادات خود گفت: شما یک بازی را به من بگویید که این آقایان حاضر در هیات فوتبال تهران، از نزدیک آن را تماشا کرده باشند. حال اگر یک بازی پخش زنده باشد آقای شیرازی زودتر از هر فرد دیگری حاضر می‌شود. شرایط را درست کنید و تا کسی انتقاد می‌کند با او سر جنگ نداشته باشید. هر کس انتقاد می‌کند او را تهدید می‌کنند!

دانیال فدایی عضو سابق هیات فوتبال تهران، اعلام کرد که داوران تهران برای هر بازی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان دستمزد می‌گیرند. برهانی در واکنش به این موضوع گفت:  واقعا ۳۰ - ۴۰ هزار تومان می‌گرفتند؟ من عذرخواهی می‌کنم چون فکر می‌کردم حداقل یک میلیون برای هر بازی می‌گیرند و می‌خواستم نسبت به این مبلغ اعتراض کنم چون حق‌شان بیشتر است. در انتها باید بگویم که باعث و بانی اتفاقات فوتبال تهران خود شیرازی است و بهتر است شرایط را درست کند، نه اینکه با منتقدان جدل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج