۱۲۴۰۹۷۵
۵۰۳
۵۰۳
پ

برکناری اسکوچیچ امروز نهایی می‌شود؟

داوود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال دعوتنامه به اعضای هیات‌رئیسه خواستار تشکیل جلسه فوری برای روز سه‌شنبه شد.

فرهیختگان: داوود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال دعوتنامه به اعضای هیات‌رئیسه خواستار تشکیل جلسه فوری برای روز سه‌شنبه شد. این نخستین جلسه رسمی هیات‌رئیسه به ریاست مهدی تاج از زمان حضور او بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال است که بدون‌شک اتخاذ تصمیماتی مهم در حوزه فوتبال کشور خروجی آن خواهد بود.

همزمانی اعلام این خبر با شایعات مربوط به مذاکرات مهدی تاج با کارلوس کی‌روش باعث شده همه منتظر یک تصمیم بزرگ و مهم در پایان جلسه امروز باشند. مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس فدراسیون اخیرا گفته بود قرار نیست کی‌روش جانشین اسکوچیچ شود اما در اظهارنظر دیگری صحبتش را تغییر داد و تایید کرد این تصمیم نمی‌تواند فردی باشد و باید هیات‌رئیسه درباره آن تصمیم‌گیری کند! این موضع و سکوت مدیران فدراسیون درباره خبر مذاکرات تاج با کی‌روش باعث شده همه منتظر خروجی جلسه امروز باشند.

حال باید دید اگر اعضا رای به کناررفتن اسکوچیچ بدهند این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. طبعا مطالبه فوتبال‌دوستان این است که این اتفاق خیلی زود و قبل از مسابقات دوستانه با اروگوئه و سنگال رخ دهد تا سرمربی جدید در این فاصله کم تا شروع جام‌جهانی فرصت محک‌زدن تیم ملی را داشته باشد؛ چراکه برخی منابع می‌گویند ممکن است مدیران فدراسیون بخواهند تصمیم‌گیری را به بعد از بازی با اروگوئه و ناکامی احتمالی تیم اسکوچیچ موکول کنند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج