۱۲۴۰۹۷۷
۳۶۸
۳۶۸
پ

شروع هیجان فوتبالی در قاره سبز

هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از امشب با انجام هشت دیدار از چهار گروه E، F، G و H شروع می‌شود.

ایران ورزشی: هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از امشب با انجام هشت دیدار از چهار گروه E، F، G و H شروع می‌شود. در مهم‌ترین بازی امشب پاری سن ژرمن در پاریس میزبان یوونتوس است که جدال دو تیم بزرگ اروپا به حساب می‌آید. اما بازی‌های دیگر این شب نیز جذابیت‌های زیادی دارند. رئال مادرید قهرمان در اسکاتلند به میدان می‌رود و منچسترسیتی در اسپانیا رو در روی سویا قرار می‌گیرد.

سویا – منچستر‌سیتی

منچستر‌سیتی سال‌هاست که به‌دنبال فتح لیگ قهرمانان است. آنها میهمان سویا هستند. با جدایی زوج خط دفاعی ژول کنده - دیه‌گو کارلوس، سویا در چهار بازی اول خود در لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده است. مارکائو و کریم رکیک هم در خط دفاعی این تیم غایب‌اند. در سیتی هم آیمریک لاپورت مصدوم است و کایل واکر هم احتمالاً به این بازی نرسد. به این ترتیب، ژوائو کانسلو در ترکیب ثابت سیتی قرار خواهد گرفت. خولین آلوارس که مقابل ناتینگهام فارست دو گل زد شاید نیمکت‌نشین شود و خط حمله سیتی متشکل از ریاض محرز، ارلینگ هالند و جک گریلیش باشد.

سلتیک – رئال مادرید

یکی از دیدارهای جذاب این هفته لیگ قهرمانان بین سلتیک و رئال مادرید خواهد بود. سلتیک هر هفت بازی خود در این فصل را برده است و رئال هم هر پنج بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر گذاشته است که چهار بازی در لالیگا بوده است. سلتیک در بازی قبلی خود توانست رنجرز، رقیب سنتی را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. آنها البته کیوگو فوروهاشی را در آن بازی به‌دلیل مصدومیت شانه از دست دادند و این مهاجم شاید به این دیدار نرسد. در رئال هم خسوس وایخو و آلوارو اودریوزولا در بازی مقابل رئال بتیس غایب بودند، ولی این تیم مصدوم دیگری ندارد.

دینامو زاگرب – چلسی

چلسی این فصل لیگ قهرمانان را در کرواسی آغاز خواهد کرد. دینامو زاگرب با پیروزی در سه دور مقدماتی لیگ قهرمانان به این‌جا رسیده است. چلسی با برد جنجالی مقابل وستهم پا به این مسابقه می‌گذارد. تیم توخل در پنج بازی 9 گل خورده و مقابل وستهم هم گلی دریافت کرد که به نظر می‌رسد به اشتباه از سوی VAR رد شد. چلسی در حملات هم چندان درخشان عمل نکرده است.

سالزبورگ – میلان

میلان در اتریش به مصاف سالزبورگ می‌رود. هر دو تیم قهرمان لیگ‌های کشورشان شده‌اند و این فصل را هم مثبت آغاز کرده‌اند. میلان در لیگ 21 بازی است که نباخته است و پس از پیروزی سه بر دو مقابل اینتر پا به این مسابقه می‌گذارد. میلان در فصل گذشته در لیگ قهرمانان اصلاً خوب کار نکرد و حالا استفانو پیولی می‌داند که تیمش باید در اروپا بهتر باشد.

 دورتموند – کپنهاگن

بوروسیا دورتموند در حالی پا به رقابت‌های اروپایی می‌گذارد که ارلینگ هالند را به منچستر سیتی فروخته و سباستین هالر، مهاجمی که خریده هم دچار سرطان شده است. با این حال، مارکو روییس، کاپیتان دورتموند، با درخشش در هفته‌های آغازین باعث شده که تیمش خوب نتیجه بگیرد. آنها البته بعد از دیدار با کپنهاگن باید با لایپزیگ و منچستر سیتی بازی کنند و آزمون‌های سختی پیش رو دارند.

 لایپزیش – شاختار دونتسک

آربی لایپزیگ در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که بازی قبلی خود را با نتیجه چهار بر صفر به آینتراخت فرانکفورت باخته است. شاختار هم در بازی اول خود در لیگ اوکراین پیروز شده است. لایپزیگ دیدارهای سختی پیش رو دارد و باید با بوروسیا دورتموند و بوروسیا مونشن‌گلادباخ بازی کند و دیدار با شاختار و رئال مادرید هم هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج