۱۲۴۱۰۹۲
۸۵۳
۸۵۳
پ

پیام مشکوک عضو تیم ملی درباره تغییر اسکوچیچ

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از صبح امروز آغاز شده است و در حالی که هنوز این جلسه به پایان نرسیده، بعضی از خبرها حاکی از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال پیش از برگزاری انتخابات این فدراسیون گفته بود که به بازگرداندن کی روش به تیم ملی به صورت جدی فکر خواهد کرد و باتوجه به اینکه کی روش مخالفان زیادی در هیأت رئیسه ندارد، برکناری دراگان اسکوچیچ و بازگردندان این مربی پرتغالی جدی تر از قبل دنبال می‌شود.

همچنین ظهر امروز محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به این اتفاقات واکنش نشان داد و به شائبه برکناری اسکوچیچ قوت بخشید. او در توئیتر خود نوشت: «به سوای تمام زنده بادها و مرده بادهای هواداری درباره تیم ملی و کادر فنی آن، هیأت رییسه فدراسیون فوتبال با توجه به جمیع جهات و ابعاد، بهترین تصمیم را با توجه به صرف و صلاح فوتبال کشور خواهد گرفت …»

پیام مشکوک عضو تیم ملی درباره تغییر اسکوچیچ

علاوه بر این، بعضی از رسانه‌های داخلی مدعی شده‌اند فدراسیون فوتبال با کی روش به توافق رسیده و این مربی با قراردادی تا پایان جام جهانی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت. باید دید در نهایت موضع رسمی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی چه خواهد بود و از جلسه امروز چه نتیجه‌ای بیرون می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج