۱۲۴۱۴۷۳
۸۹۶۲۷
۸۹۶۲۷
پ

میثاقی دوباره رنگ عوض کرد!

محمدحسین میثاقی این جمله را به معنای واقعی کلمه اثبات کرده است؛ تا رییسی، رفیقتم!

طرفداری: محمدحسین میثاقی این جمله را به معنای واقعی کلمه اثبات کرده است؛ تا رییسی، رفیقتم!

وقتی شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال ایران بود، محمدحسین میثاقی کلمه دکتر از دهانش نمی افتاد ولی به محض اینکه شهاب از فدراسیون رفت، میثاقی از فدراسیون عزیزی خادم انتقاد کرد و فقط لقب دکتر را محفوظ نگه داشت تا به میرشاد ماجدی بدهد.

میرشاد ماجدی وقتی سرپرست  فدراسیون فوتبال شد هم از برنامه فوتبال برتر درست مثل عزیزی خادم به عنوان پناهگاه امن استفاده کرد؛ البته که میرشاد ماجدی فقط تا زمان سرپرستی اش در فدراسیون فوتبال دکتر بود و از او انتقادی نمی شد.

دوشنبه شب و بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال، محمدحسین میثاقی با انتقاد از میرشاد ماجدی گفت:صحبت کنایه آمیزی که بعد از پایان دوران سرپرستی میرشاد ماجدی بیان شد. این همان میرشاد ماجدی است که میثاقی به دستور تهیه کننده برنامه اش به او تریبون می داد، این همان میرشاد ماجدی است که میثاقی علنی حمایتش می کرد، همان ماجدی که نام میثاقی و تهیه کننده فوتبال برتر را در لیست ویزای کانادا قرار داد و وقتی دست از پا درازتر از ترکیه به تهران برگشت، در همان فرودگاه امام، میثاقی به او تریبون داد تا به منتقدین خودش وقیحانه اهانت کند و بگوید یک، یک شان را...

چرا میثاقی همان شب نگفت میرشاد حداکثر در حد اداره یک کمیته است؟ چرا آن شب طوری با میرشاد ماجدی حرف می زد که انگار او صالح ترین فرد برای اداره فدراسیون فوتبال است؟

محمدحسین میثاقی بالاخره متوجه شد میرشاد ماجدی حتی به درد اداره یک کمیته هم نمی خورد و مدیر ناتوانی است اما خیلی دیر! یا بهتر است بگوییم او طبق عادت رنگ عوض کرد؟

البته میثاقی در توجیه رفتارهای عجیبش گفته بود از کسی حمایت نکرده و فقط به عزیزی خادم و میرشاد ماجدی در جایگاه رییس و سرپرست فدراسیون تریبون داده تا صحبت کنند. ولی اینجا یک سوال مطرح می شود؛ اگر میثاقی واقعا چنین نگاهی دارد، چرا کاملا یک طرفه طی مدت اخیر از مهدی تاج انتقاد کرده است؟ مگر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیست؟ اگر شخصیت حقوقی آدم ها برای میثاقی مهم است، همیشه باید رویکرد همین باشد نه این که ... 

بگذریم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج