جاباما
۱۲۴۱۵۸۳
۱۱۴۹
۱۱۴۹
پ

اولین اقدام عملیاتی کی‌روش در فرصت باقی مانده

مقابله با ۳ حریف ایران در جام جهانی که فقط یکی از آنها انگلیس است، تدابیر مهم تاکتیکی می خواهد و تیم ملی هم باید از نظر فنی، تغییراتی را تجربه کند.

آرتین زهرابی در خبر ورزشی نوشت: مربیگری شغلی است که حرفه‌ای‌ترین مربیان دنیا هم اعتراف می‌کنند همان روز اول که حکم می‌گیرند، ساک خود را روی دوش گرفته اند.

اولین اقدام عملیاتی کی‌روش در فرصت باقی مانده

هیچ کدام از مربیان دنیا، ابدی نبوده اند؛ همان طور که دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران رفت، کی‌روش هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد. بنابراین تغییر و تحول در بخش مربیگری، همواره مقطعی است و جاودانه نیست.

اتفاق مثبت در تیم ملی ایران اما در حال حاضر این است که تکلیف نیمکت مربیگری مشخص شده و از حالا، همه می‌دانند با چه کسی طرف هستند. نخستین پدیده‌ای که از امروز با آن مواجه خواهیم بود هم بسیار ساده است که البته تا چندی پیش از آن بی بهره بودیم؛ «بازگشت نظم و انضباط به اردوی تیم.»

به کی‌روش هر ایرادی وارد باشد، هیچ کس نمی‌تواند اتوریته و نظم او را در تیمداری را زیر سوال ببرد. کی‌روش در این زمینه، کارش را بلد است و شاگردان سابقش را می‌شناسد. بی تردید بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران قبل از جهانی ۲۰۲۲، انضباط تیمی و اردویی را برای فوتبال ما به ارمغان می‌آورد و این خود به تنهایی، اتفاق کوچکی نیست.

نکته مهم دیگر اما ایجاد ساختار مناسب برای تیمی است که در جام جهانی، سخت‌ترین بازی‌هایش را تجربه می‌کند. مقابله با ۳ حریف ایران در جام جهانی که فقط یکی از آنها انگلیس است، تدابیر مهم تاکتیکی می‌خواهد و تیم ملی هم باید از نظر فنی، تغییراتی را تجربه کند.

وقتی نظم و انضباط کافی در اردوی تیم ملی حاکم شود و کی‌روش تیم ملی را رسما در اختیار بگیرد، آن وقت می‌توانیم امیدوار باشیم که در جام جهانی و در اولین بازی مقابل انگلیس، یک حریف از پیش بازنده نخواهیم بود.

در اندک فرصت باقی مانده تا رقابت‌های جام جهانی، تیم ملی باید فارغ از دو دستگی‌های اتفاق افتاده اداره شود. همان ماجراهای تلخی که در این چند وقت مشاهده کردیم و متاسفانه، مربیان و مدیران فدراسیون فوتبال از مدیریت این مسئله عاجز و درمانده بودند.

از همین امروز موبایل‌ها خاموش، اینستاگرام تعطیل، حاشیه و حرف اضافه هم ممنوع؛ چرا که حتی ثانیه‌ها هم ارزش طلا داردن و حالا وقت کار و تلاش برای جبران زمان از دست رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج